مهمترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد .

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ 
امسال "ایشینگر" رئیس اجلاس مونیخ اعلام کرد: «من فکر می‌کنم که گذر زمان، رویدادها نشان داده‌اند که دعوت از ایران ایده درستی است.» ...
دولت باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا "مایکل راجرز" را به عنوان نامزد ریاست آژانس امنیت ملی این کشور معرفی کرد.
جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی با نقض حریم هوایی لبنان دیوار صوتی را بر فراز این کشور شکستند.
شرکت یاهو از حمله سایبری به سرویس ایمیل خود خبر داد اما مشخص نکرد آیا هویت و رمزهای ورود کاربرانش به سرقت رفته است یا نه.
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه اختصاصی با شبکه تلویزیونی سی ان ان ضمن انتقاد از کنگره، خواهان همکاری بیشتر آن در رسیدن به اهداف اقتصادی،اجتماعی و آموزشی شد.
واردات نفت هند از ایران در سال 2013 با کاهش 38 درصدی نسبت به سال قبل، به 195 هزار بشکه در روز رسید.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد از این پس باید به مسائل "دشوار" پرونده هسته‌ای ایران پرداخته شود.
یکی از مسئولان ارشد جبهه مردمی برای آزادی فلسطین شاخه فرماندهی کل از "نقشه شیطانی" آل سعود برای آوارگان فلسطینی در لبنان و سوریه و تلاش برای سوء‌استفاده از آنها به منظور دستیابی به اهداف شوم خود پرده برداشت.
هیئت اعزامی ائتلاف موسوم به مخالفان سوری در ژنو دو ، مادر پزشک انگلیسی را که در سوریه خودکشی کرد به دروغ گویی و گفتن صحبتهایی مجبور کرده است که واقعیت ندارد.
فیصل مقداد معاون وزیر خارجه سوریه در گفت‌و‌گو با شبکه خبری المیادین ضمن تاکید بر ادامه گفت‌و‌گوها تصریح کرد: ایران با وجود غیبت ظاهری در کنفرانس ژنو 2 ،در قلب این گفت‌و‌گوها حضور دارد.
شیمون پرز در دیدار با تونی بلر فرستاده کمیته چهارجانبه گفت: ما باید بدانیم که زمان بی‌نهایت برای مذاکرات نداریم و تصمیمات اشتباه برگشت‌ناپذیر است.
در پی افزایش غیرمعمول تشعشعات رادیو اکتیو در سایت بازفرآوری هسته‌ای سلافیلد انگلیس، کارکنان غیرضروری این سایت، فعلا مرخص شده‌اند.


برچسب ها: مهم ، عنوان ، باشگاه ، بین الملل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار