امنیت شغلی فرآیندی است که به مرور زمان شکل می‌گیرد، که وابسته به فاکتورهای اقتصادی، موقعیت، تجارت و مهارت‌های شخصی فرد شاغل است.

   به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، امنیت شغلی Job security فرآیندی است که به مرور زمان شکل می‌گیرد. افرادی که دارای توان تجربه آموزی هستند، پس از مدتی امنیت شغلی خود را از طریق مدون کردن تجارب تضمین می‌کنند و تجربه آموزی این حسن بزرگ را دارد که در سازمان از دوباره کاری‌ها، اتلاف انرژی، وقت و هزینه‌ها جلوگیری می‌کند

بنابراین گزارش، احتمال این است که با داشتن امنیت شغلی، شخص بتواند خود را حفظ کند و احتمال بیکار شدن بسیار پایین باشد، که وابسته به فاکتور‌های اقتصادی، موقعیت و تجاری و مهارت‌های شخص فرد شاغل البته عوامل شخصی زیادی از جمله تحصیلات، سابقه کار، موقعیت شغلی میتوان موثر بر اهمیت شغلی ندانست.

این گزارش حاکیست: رضایت شغلی چیزی نیست که بتوان سریع ایجاد کرد، بلکه فرآیندی است که تحت تاثیر عوامل مختلف، شکل می‌گیرد. در سایر رضایت شغلی امنیت شغلی کارکنان تضمین می‌شود و این به خاطر این است که در اثر رضایت شغلی کارکنان به طور قلبی راضی می‌شوند که فعالیت‌های کاری را در جهت افزایش کمی و کیفی انجام دهند.
انتهای پیام/ 
 
 
برچسب ها: فرآیند ، زمان ، شغل ، تجربه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار