استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اجرای اصل 15 قانون اساسی، به تنوع قومیتی در این استان اشاره کرد و گفت: این اصل باید در آذربایجان غربی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه قربانعلی سعادت در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: در سایه وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان شاهد وجود امنیت پایدار در استان هستیم.

وی بر تقویت این وحدت تاکید کرد و افزود: تعامل خوبی در آذربایجان غربی برقرار است و رمز موفقیت در حفظ آرامش و امنیت استان نیز مرهون همین موضوع است.

سعادت تصریح کرد: مردم این استان در تمام صحنه‌های انقلابی حضوری موثر دارند و با این کار اتحاد و همدلی خود را به نمایش می‌گذارند.

وی با تاکید بر شناسایی عوامل تهدید کننده وحدت، گفت: امید می‌رود اعضای این شورا با ارائه نظرات و برنامه‌های قابل اجرا بتوانند در این زمینه فعال باشند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اجرای اصل 15 قانون اساسی، به تنوع قومیتی در این استان اشاره کرد و اظهار داشت: این اصل که از اولویت‌ها و تاکیدات دولت است باید در این استان بیشتر از سایر استان‌ها مورد توجه قرار گیرد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.