23پروژه عمراني در بخش‌های کشاورزي، دامداری و آب و خاک در شهرستان نیشابور افتتاح می شود

مهندس سيدغلام‌رضا نبوي نامقي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد افزود: اين پروژه‌ها شامل تعداد 15 طرح آب و خاک از قبيل آبياري تحت فشار، کانال انتقال آب، لوله‌گذاري و استخر ذخيره آب کشاورزي است.

معاون سازمان و مدير جهاد کشاورزي نيشابور بیان داشت: همچنین هفت طرح دامداري و يک واحد گلخانه هيدروپونيک در بخش‌هاي مرکزي، سرولايت و زبرخان نيشابور به بهره‌برداري مي‌رسند.

مدير جهاد کشاورزي نيشابور ادامه داد: پروژه‌هاي فوق با حدود 24 ميليارد ريال اعتبار شامل تسهيلات بانکي و خودياري شخصي به اتمام رسيده است و بهره‌برداري از آن در طول ايام دهه مبارک فجر سال 1392 آغاز می‌شود.

نبوی عنوان داشت: با توجه به اينکه مسئوليت کميته روستايي و عشايري ستاد دهه فجر شهرستان به مديريت جهاد کشاورزي نیشابور محول شده، اقدامات لازم در خصوص برگزاري هر چه باشکوه‌تر ايامي که يادآور جان‌فشاني‌ها و شور انقلابي ملت شهيدپرور ايران اسلامي است به عمل آمده است.

وي به اهميت اجرا و بهره‌برداري طرح‌هاي فوق در سال حماسه سياسي، حماسه اقتصادي اشاره کرد و گفت: اجراي پروژه‌هاي کشاورزي و دامداري فوق، بهره‌مندي تعداد زيادي از خانوارهاي روستايي را در پي داشته است و طرح‌هاي آب و خاک بهره‌برداري شده، سبب صرفه‌جويي قابل ملاحظه آب در بخش کشاورزي می‌شود.

برچسب ها: کشاورزی ، دامداری ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.