"کلوب خریداران دالاس" فیلمی که باعث تعیین منتقدان شد.

به گزارش حوزه سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از کالیدر نیوز،‌ " کلول خریداران دالاس" با بازی ماتیومک کانهی، جنیفر گارنه، جاردلتو واستیوزان به کارگردانی ژان- مارک دلی، محصول 2013 آمریکا است. این فیلم بر اساس زندگی واقعی ران وودروف ساخته شده است. 

ران وودروف بیمار مبتلا به ایدز، بعد از استفاده از یک داروی تایید نشده و احساس بهبودی، تصمیم می‌گیرد دارو را به تگزاس قاچاق کند. این تحسین وتمجید منتقدان را برانگیخت و نامزدی‌ها و جوایز بسیاری دریافت کرد، برنده‌ی دو جایزه‌ی گلدن گلوب برای ماتیو مک کانهی و جاردلتو و نامزدی شش جایزه اسکار در بخش‌هایی مانند بهترین فیلم،‌بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین تدوین. 

بار فیلم یک تنه بر شانه‌های ماتیو مک کانهی است.مک کانهی شخصیت ران ووردروف را به بهترین نحو ممکن بازی می‌کند. 

ریچارد کورلیس منتقد مجله‌ی تایم اجرای مک کانهی " برجسته وقوی" می نامد. 

بنا بر این گزارش،‌ جاردلتو برای بازی در این فیلم 14 کیلوگرم وزن کم دارد و در جایی گفته است برای اینکه زودتر لاغرشود اصلا غذا نمی‌خورد. مک کانهی هم 23 کیلوگرم برای این فیلم کم کرده است. 

جنیفر گارنر گفته است: فیلمبرداری در 25 روز انجام شد و هنگام فیلمبرداری شاهد اجرایی از مک کانهی بودیم که بر روی پرده نقره‌ای دیده نمی‌شود. 

گفتنی است، مک کانهی درباره فیلمبرداری می‌گوید: نوع ساخت جدیدی از فیلم را تجربه کردم، یک دوربین و بدون اینکه نور پردازی باشد و 15 دقیقه سکانسم بود.  

انتهای پیام/  ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار