فیلم "آن دختر" را اسپایک جونز نوسیندگی و کارگردانی کرده است و این فیلم آینده را به مخاطب نشان می‌دهد.

به گزارش حوزه سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از کالیدر نیوز، در این فیلم ستارگانی چون خواکین فینیکس، امی آدامز، رونی مارا و اسکارلت جوهانسون (صدا پیشه‌ی سامانتا) حضور دارند.

فیلم "اون دختر" کمدی –درام رمانتیک علمی- تخیلی درباره‌ی مردی است که با یک سیستم عامل هوشمند رایانه‌ای که دارای صدا و شخصیت است رابطه عاطفی برقرار می‌کند. 

این اولین فیلمنامه‌ای است که جونز به تنهایی نوشته است. 

فیلم " اون دختر" ابتدا سال 2013 در جشنواره فیلم نیویورک به نمایش درآمد و پس از آن در 18 دسامبر 2013 به صورت عمومی در ایالات متحده اکران شد.

جشنواره بین‌المللی باز نگری آمریکا این فیلم را به عنوان برترین فیلم 2013 انتخاب کرد.  
 
این فیلم در گلدن گلوب 2013 درسه بخش نامزد دریافت جایزه شد و در بخش بهترین فیلمنامه برنده شد. "اون دختر" نامزد 5 جایزه اسکار است: بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه‌ی اقتباسی، بهترین طراحی تولید، بهترین طراحی لباس، جونز همیشه نگاهی باریک‌بین و محافظه دارد. 

او لس‌آنجلس را در نگاهی بی‌حس آبی و خاکستری مایه‌های کمی از قرمز می‌بینند که این رنگها تضادها را نمایان می‌کند. 

برعکس "تد" و "گزارش اقلیت" که درعناصری با "او دختر" مشترک هستند، "او دختر" استعاره‌های خنده‌دار ندارد و تمرکزش بر فن‌آوری نیست، در عوض جونز به بیگانگی علاقه دارد.  
 
جونز مبارزه‌ی یک مرد را با تنهایی و بیگانگی به تصویر کشیده است. جونز اعتقاد دارد این فیلم در " آینده نزدیک" اتفاق می‌افتد.
 
انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار