رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبي از هلاکت يک قاچاقچي و کشف 85 کيلو گرم ترياک خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "پهلواني نسب" در اين رابطه اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر خريد و فروش مواد مخدر توسط يکي از شهروندان بيرجندي، بلافاصله شناسايي و دستگيري متهم در دستور کار ماموران عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
 
وي افزود: مأموران پس از شناسايي و تعقيب متهم ، خودروي وي را در يکي از معابر شهر بيرجند متوقف و در بازرسي از آن موفق به کشف مقدار 30 کيلو گرم ترياک، دستگيري 2 نفر متهم و توقيف يک دستگاه خودروي سواري مگان شدند.
 
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان ادامه داد: در دومين عمليات ماموران عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام يکسري اقدامات اطلاعاتي موفق به شناسايي يک باند قاچاق مواد مخدر شدند.
 
سرهنگ "پهلواني نسب" با بيان اين که در بررسي ها مشخص شد که قاچاقچيان قصد انتقال محموله مواد مخدر به سمت مشهد را دارند، گفت: بلافاصله اکيپ هايي از پليس مبارزه با مواد مخدر استان به محور بيرجند – مشهد اعزام شدند. وي با اشاره به اين که مأموران مستقر در پليس راه بيرجند حين کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه سواري پژو 405 مشکوک شده و دستور ايست صادر کردند، تصريح کرد: راننده خودرو بدون توجه به ايست مأموران از محل متواري شد.
 
اين مقام انتظامي گفت: خودروي پژو 405 پس از طي چند کيلومتر در حوالي روستاي حاجي آباد بيرجند متوقف و سه نفر از خودرو پياده و بسمت ارتفاعات متواري شدند که مأموران با رعايت قانون بکارگيري سلاح يک نفر از قاچاقچيان را مورد اصابت گلوله قرار داد که متهم حين انتقال بسمت بيمارستان فوت کرد.
 
سرهنگ "پهلواني نسب" با اشاره به اين که در بازرسي از خودروي پژو 405 مقدار 15 کيلو گرم ترياک و 530 گرم حشيش کشف شد، بيان داشت: مأموران دومين خودروي اين باند را در همين مسير متوقف، يک نفر قاچاقچي را دستگير و مقدار 40 کيلو گرم ترياک را کشف کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار