مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از اجرای هشت عنوان برنامه فرهنگی در ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان .، یوسف ارجونی اظهار داشت: هشت عنوان برنامه فرهنگی به همت سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی سپاه سلمان در ایام‌الله دهه فجر برگزار خواهد شد.

وی افزود: غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار از خانواده شهدا و جانبازان، تجمع مداحان، تجلیل از خالصین حسینی، مراسم زیارت عاشورا، برگزاری ویژه برنامه وفات حضرت معصومه (س) و ویژه برنامه ولادت امام حسن عسکری از محوری‌ترین برنامه‌های اجرایی در دهه فجر امسال است.

ارجونی ادامه داد: دهه فجر یک مقطع حساس و مهم در تاریخ ایران است و تبیین دستاوردهای این ایام برای نسل جوان امری لازم و ضروری است.

وی در پایان گفت: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای برهم زدن معادلات شیطانی دشمنان اسلام علیه ملت بزرگ ایران است و این مهم تحقق پیدا نمی کند مگر اینکه دستاوردهای انقلاب به خوبی بیان شده و آرمان‌های آن برای نسل جوان کشورمان به شکل مطلوب تبیین شود تا این نسل پویا بدانند در سایه مجاهدات نسل‌های قبلی از کجا به جایگاه اقتدار امروزی رسیده‌ایم.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: اجرا ، برنامه ، فرهنگی ، زاهدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.