سامانه رهگيري مكاتبات در راستاي تكميل ارائه خدمات الكترونيك از سوي سازمان منطقه آزاد انزلي به سرمايه گذاران و ارباب رجوع در پرتال سازمان به آدرس اينترنتي www.anzalifz.ir قابل دسترسي است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، از طریق این سامانه سرمايه گذاران و ارباب رجوع، براي رهگيري مكاتبات خود مي توانند در هنگام تحويل مكاتبات و مستندات به دبيرخانه مركزي سازمان كد رهگيري و رمز اينترنتي را از كاربر دبيرخانه دريافت کنند. سپس با ورود به پرتال سازمان و سامانه رهگيري مكاتبات از وضعيت گردش مدرك خود اطلاع يابند.

بهبود و تسريع در فرايندهاي ارائه خدمات، پاسخگويي و شفافيت بيشتر در گردش اطلاعات، صرفه جويى در زمان، حمل و نقل، ساعات كار، هزينه هاى خدمات و منابع انرژى، امكان ارائه خدمات در هر مكان و هر زمان، افزايش كارآيى، تسهيل اخذ اطلاعات و خدمات از سوى شهروندان از جمله مزاياي اجراي خدمات دولت الكترونيك از سوي سازمان منطقه آزاد انزلي است.

سامانه رهگيري مكاتبات  در راستاي تكميل ارائه خدمات الكترونيك از سوي سازمان منطقه آزاد انزلي به سرمايه گذاران و ارباب رجوع در پرتال سازمان به آدرس اينترنتي www.anzalifz.ir  قابل دسترسي است.

پرتال اطلاع رساني، پرتال تسهيلات گمركي، سامانه ثبت و پيگيري شكايات، سامانه ارتباط مستقيم با مديرعامل سازمان، اجراي فاز نخست طرح جامع فناوري اطلاعات و ارتباطات به همراه برقراري ارتباط الكترونيك مكاتبات ميان اين سازمان با استانداري و گمركات استان از جمله خدماتي است كه تاكنون به منظور اجراي دولت الكترونيك از سوي سازمان منطقه آزاد انزلي ارائه شده است.

انتهاي پيام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار