وزیر ورزش جوانان گفت: ماندن یا رفتن مدیران سرخابی دست خودشان است و ما نمی‌توانیم آن‌ها را به اجبار نگه داریم.

محمود گودرزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هواداران دو تیم پرطرفدار استقلال پرسپولیس نگران نباشند، سرخابی‌ها با قوت به کار خود ادامه می‌دهند ولی ماندن یا رفتن مدیران اجبار نیست، عدم حضور آن‌ها در مدیریت دست خودشان است.

وی ادامه داد: وزارت ورزش با کمبود بودجه رو به رو است. مشکلات مالی به قوت خود باقی است، امیدواریم با مساعدت مجلس و پیش‌بینی بودجه سال 93، مشکلات را مرتفع کنیم.

وزیر ورزش در مورد برگزاری انتخابات مجمع کمیته ملی المپیک نیز تصریح کرد: تنها چالش به وجود آمده در کمیته ملی المپیک عدم برگزاری مجمع انتخاباتی بود که 14 ماه این مسئله به تعویق افتاده بود، مجمع در تاریخ معین شده به صورت دمکراتیک برگزار شد و یک تیم یک دست کمیته ملی‌المپیک را اداره خواهند کرد.

وی در مورد بعضی از صحبت‌ها مبنی بر مهندسی شدن انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: کسانی که در مجمع حضور داشتند به صراحت اعلام کردند که این انتخابات کاملاً دمکراتیک انجام شده ولی بعضی‌ها از بیرون مجموعه این حرف‌ را می‌زنند.

گودرزی در مورد اختصاص بودجه برای طرح‌های ساخت اماکن ورزش تاکید کرد: دولت گذشته 6 هزار میلیارد برای تعهدات خودش پیش‌بینی کرده بود ولی برای عملی شدن و ساخت این تعهدات، دولت جدید با مشکل بودجه مواجه خواهد بود چون باید منابع برای انجام تعهدات فراهم شود.

وزیر ورزش در مورد طرح‌هایی که در دهه فجر افتتاح خواهد شد خاطر نشان کرد: در دهه فجر 9 پروژه ورزشی افتتاح خواهد شد و امیدوارم در سال آینده طرح‌های کلان را که پیش بینی کرده‌ایم با تامین منابع مالی خارجی و داخلی و مشارکت به انجام برسانیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: گودرزی ، بودجه ، مدیران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۲۳:۵۷ ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
مشکل اصلی ورزش ما دولتی بودنشه اقای وزیر..............
حل شدنی هم نیست
آخرین اخبار