وزیر ورزش و امور جوانان گفت: خوشبختانه برخی حواشی موجود وارد انتخابات نشد و رأی‌گیری در فضایی کاملاً آزاد دوستانه برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، محمود گودرزی در پایان انتخابات کمیته ملی المپیک اظهار داشت: از رسانه‌های مختلف تشکر می‌کنم که کمتر به حاشیه پرداختند.

وی ادامه داد: پیش از انتخابات برخی مسائل حاشیه‌ای وجود داشت اما خوشبختانه حواشی وارد انتخابات نشد و رأی‌گیری در فضایی کاملاً آزاد دوستانه برگزار شد.

وزیر ورزش و امور جوانان گفت: زمان زیادی را از دست داده‌ایم که افراد جدیدی باید با کار مضاعف آن را جبران کنند تا برای بازی‌های پیش رو به اهداف خود دست پیدا کنیم.

گودرزی در مورد افشارزاده و انصرافش از حضور در انتخابات دبیرکلی کمیته ملی المپیک تصریح کرد: افشارزاده انرژی زیادی دارد و معتقدم نیاز بود که تغییراتی ایجاد شود و از حالا وی به عنوان مشاور عالی من در امور بین‌الملل فعالیت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: نفراتی بودند که شرایط حضور در انتخابات را داشتند اما از حضور آنها جلوگیری شد، امیدوارم در آینده افراد بیشتری بتوانند در انتخابات کمیته ملی المپیک شرکت کرده و از تخصص آنها استفاده شود. آئین‌نامه کمیته باید اصلاح شود تا دیگر مشکلی پیش نیاید.

وزیر ورزش امور جوانان با تأکید بر اینکه همه را به یک چشم دیده است اظهار داشت: خیلی‌ها تلاش کردند از زبان من نامی را بیرون بکشند اما من نام کسی را مطرح نکردم.

گودرزی در پاسخ به این سؤال که آیا افراد انتخاب شده باب میل وزارت ورزش هستند یا خیر،‌ تصریح کرد: امیدوارم افرادی که انتخاب شده اند با همدلی کامل بتوانند در راستای پیشرفت ورزش کشور گام برداشته و در بازیهای آسیایی به جایگاه مناسبی دست یابیم.



وزیر ورزش و امور جوانان در خصوص مدیران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و حاشیه‌هایی که اخیراً برای این دو تیم ایجاد شده، عنوان کرد: مدیران این باشگاه ها الگوی جوانان هستند و از آنها الگوبرداری می شود و آنها نباید به حاشیه ها دامن بزنند.

وی ادامه داد: مدیران باید مدیریت کنند و خواسته های غیرمنطقی نداشته باشند. آنها باید از وجود هواداران دلسوزشان در راستای خودکفایی باشگاهشان باشند نه اینکه هر مشکلی پیش آمد دست به دامن وزارت ورزش و دولت شوند. در مورد استعفاء و رفتن مدیران استقلال و پرسپولیس هم هیئت‌مدیره باشگاه‌ها تصمیم می‌گیرند.

وزیر ورزش و امور جوانان با تاکید بر اینکه کمیته و وزارت ورزش باید کاملاً همسو باشند تا ورزش ایران به موفقیت برسد گفت: ، حالا هم افرادی که انتخاب شدند از دوستان و همکاران قدیمی‌ام هستند و می‌دانم که انگیزه زیادی دارند، البته قبلاً هم شکاف زیادی وجود نداشت.

گودرزی همچنین در پایان مجمع در بخش دیگری از صحبت های خود خاطرنشان کرد: امروز دیدیدم افشارزاده مقابل قانون سر فرود آورد و ما هم به احترام او سر فرود می‌آوریم، این کار هیچ موقع فراموش نمی‌شود.

وی اظهار داشت: از اعضای قبلی کمیته ملی المپیک هم تشکر می‌کنم که در حد توان تلاش کردند و برای کشور آبرو خریدند. امیدوارم اعضای جدید انتخاب شده هم سنگینی بار را روی دوششان احساس کنند، عصاره ورزش کشور به آنها اعتماد کردند و رأی دادند و باید آن را گرامی بداریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار