عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: یوزپلنگ‌ ایرانی 12 بهمن روی پیراهن حک شده و نماد هویت ایران در برزیل خواهد بود و ای کاش بلا‌تر نظر واقعی خود را در تهران ابراز می‌کرد.

شهاب ‌الدین عزیزی‌ عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ایران در خصوص نتایج جلسه با وزیر ورزش و جوانان به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه ای که با اعضا هیئت رئیسه فدراسیون و گودرزی وزیر ورزش و  جوانان تشکیل شد.
 
وزیر ورزش و جوانان در این نشست قول مساعد دادند که مشکلات اقتصادی و تدار‌کاتی تیم ملی که نیاز انتظارات میلیونی مردم است را برآورده کنیم.
 
وی در ادامه افزود: تیم ملی امید مردم است و همه انتظار دارند این تیم از  هیچ لحاظی مشکل نداشته باشد تا بتواند پر قدرت مقابل تیم‌ها در جام جهانی افتخار آفرینی کند.
 
 عزیزی خادم با اشاره به یوزپلنگ‌ به عنوان  نهاد هویت ایرانی در جام جهانی تصریح کرد: یوز پلنگ ایرانی هویت طبیعی کشورمان است که در برزیل به نمایش گذاشته می‌شود.
 
 عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: 12 بهمن در جلسه‌ای که با حضور خانم ابتکار رییس حفاظت محیط زیست برگزار می شود یوز پلنگ ایرانی روی پیراهن بازیکنان حک می‌شود.
 
وی در خصوص  نظر ‌بلاتر هم گفت: بلاتر‌ در  سفر به تهران یوز پلنگ را روی پیراهن دید اما نظر خود را اعلام نکرد بهتر بود همین تهران نظر واقعی خود را ابلاغ می‌کرد.
 
 وی با اشاره به جدایی نکونام‌ هم تاکید کرد: جواد ‌بازیکن حرفه‌ای است و تکذیب می‌کنم به خاطر حرف کی‌روش رفته است مشکلاتی بوده است که وی به خاطر این مشکلات رفته است. 

انتهای پیام/

برچسب ها: بلاتر ، قدرت ، برزیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار