رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی و عضو جدید هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، انتخابات روز دوشنبه را کاملا آزاد و دمکراتیک توصیف کرد و گفت: افراد باتجربه در این انتخابات موفق به کسب آرا شدند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران"محمد علیپور" اضافه کرد: انتخابات کمیته ملی المپیک در فضایی دوستانه و صمیمی برگزار شد و افرادی برگزیده شدند که از جنس ورزش هستند و عمق و ژرفای مسائل ورزشی را بخوبی می شناسند. وی افزود : "کیومرث هاشمی " یک مدیر حاذق و نواندیش است که تجربه و دانش خوبی در عرصه ورزش دارد و حضور ایشان در راس کمیته ملی المپیک را باید بفال نیک گرفت.

علیپور همچنین ضمن تقدیر از تلاشها و زحمات "بهرام افشارزاده" که سالها در کمیته ملی المپیک و ورزش کشور منشا ء خدمت بود ، انتخاب" شاهرخ شهنازی" را به عنوان دبیر کمیته ملی المپیک یک حرکت نوین دانست و ابراز امیدواری کرد که وی بتواند این راه خطیر را بخوبی طی کند.

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ، انتخاب رسول خادم و علیرضا دبیر دو قهر مان نامی المپیک و جهان را نیز مایه مباهات جامعه ورزش کشوردانست و گفت: حضور این دو قهر مان و چهره صاحب نام ورزشی بی شک می تواند ، خونی تازه در شریانهای کمیته ملی المپیک تزریق کند.

رییس فدراسیون انجمن های ورزشی ضمن قدردانی از اقدامات مثبت ورزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: خوشبختانه در سایه مدیریت خوب " محمود گودرزی " وزیر محترم ورزش و جوانان، همگرایی و وفاق در کمیته ملی المپیک و این وزارتخانه حاکم شده و امید است که همگی بتوانیم با مشورت پذیری و روحیه کار جمعی ، بگونه ای عمل کنیم که ورزش بتواند در بازیهای المپیک، بازیهای اسیایی و دیگر رقابتهای معتبرجهانی ، باعث نشاط ملی در جامعه بالنده ما شود.

علیپور گفت: هدف من از ثبت نام در هیات اجرایی این بود که بتوانم تجارب خود را بیش از پیش در اختیار کمیته ملی المپیک بگذارم و همانطوریکه پیشتر تاکید نمودم امید است که در سایه انسجام بتوانیم گامهای مثبتی برداریم و به فضای ورزش کشور نور امید بتابانیم.

عضو جدید هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در پایان از تمامی اعضای مجمع که به وی اعتمادکردند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: علیپور ، انجمن ، کمیته ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
س از انهمه انتقاد از علی ابادی بنظر مهمترین عامل این اتفاق خوشایند کناره گیری علی ابادی است پس کاش منصفانه در خصوص عملکرد های خوب و بد یکسان برخورد کنیم
آخرین اخبار