رئیس هیئت مدیره مجمع خیران مازندران گفت: نرم بیماری قلبی در کشور و مازندران به 30 سال رسیده است.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود: حماسه اسلامی ششم بهمن در طول تاریخ انقلاب دارای جایگاه ویژه‌ای است و الگویی ماندگار برای دشمن‌ستیزی و ولایتمداری برای آیندگان است.

وی ادامه داد: این حماسه تنها نقطه‌ای بود که باعث شد نام آمل به عنوان تنها شهر در بین وصیت‌نامه سیاسی الهی امام خمینی(ره) جای گرفته و آن امام در جمله‌ای مهم که برای آیندگان نیز به عنوان الگو برجای مانده به سران استکبار بگویند که «دیدید مردم آمل چه به روزتان آوردند.»

یوسفیان‌ملا تاکید کرد: این‌ها اسنادی است که در تاریخ باقی می‌ماند و صدها سال آینده با بررسی انقلاب‌های جهان به یادگار مانده و آیندگان دست به تحلیل آن می‌زنند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مقام والای شهدا یادآور شد: سردار شهید متو یکی از افتخارات آمل است که در جنگ تحمیلی زحمات زیادی برای دفاع از اسلام و مسلمین در جبهه‌های متعدد کشور کشید.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس با اعلام اینکه ششم بهمن 60 تفاوت چندانی با 22 بهمن سال 57 نداشت جز اینکه سنگ فرش‌ها و خیابان‌های این شهر پر از خون شهدا بود، تصریح کرد: باید خداوند را شاکر باشیم که چنین نعمت‌های بزرگی به ما داده و وظیفه ما است قدردان این نعمت‌ها باشیم.

یوسفیان‌ملا با بیان برخی از مشکلات بخش دابودشت و روستای قلعه کش یاداور شد: در زمینه گازرسانی پیمانکاران در حال فعالیت هستند و همچنین بازدیدهایی نیز با مسئولان در این منطقه داشتیم تا با سعی و تلاش مشکلات و موانع مرتفع شود.

وی گفت: در زمینه گازرسانی به آمل در گذشته قبل اینکه به سراغ بودجه کشوری برویم وام 30 میلیارد تومانی از محل بانک ملی اخذ کردیم تا بتوانیم با استفاده از آن کار مهم و بزرگی در زمینه گاز انجام دهیم.

یوسفیان ملا با تاکید اینکه در مناطق و بخش‌های دابودشت، دشت‌سر و امامزاده عبدالله روستایی را سراغ نداریم که یا از نعمت گاز نبوده و یا پیمانکاران در آن مشغول کار و فعالیت نباشند، اذعان داشت: در زمینه برق و برطرف کردن مشکلات نوسان، قطعی و افزایش توان نیز بودجه‌ای در یک ماه گذشته برای این منطقه اختصاص دادیم و با همفکری با دهیار و شورای اسلامی روستا درصدد رفع آن برآمدیم.

برچسب ها: نرم ، قلبی ، مجمع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.