معاون پرورشی آموزش و پرورش استان همدان خبر داد؛ راویان انقلاب دهه فجر امسال برای بیان خاطرات خود به مدارس استان اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛حسن مظاهری گفت: راویان انقلاب و چهره های مشهور و به نام سیاسی به مدارس استان همدان اعزام می شوند و به بیان خاطرات پیروزی انقلاب و تبیین ارزش های انقلاب برای دانش آموزان می پردازند.
 وی افزود: برگزاری مسابقات کتابخوانی و وبلاگ نویسی، نشریه دیواری، انشانویسی، نقاشی همگانی، سرود همگانی، کاریکاتور از مهمترین  برنامه های ستاد دهه فجر آموزش و پرورش استان همدان است.
 وی با اشاره به نقش فرهنگیان و دانش آموزان در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس گفت : امروز فرهنگیان و دانش آموزان رسالت عظیم پاسداری از این ارزشها را دارند.
مظاهری، نواختن زنگ انقلاب در تمامی مدارس، برگزاری جشنواره طناورز مدارس ابتدایی، برگزاری جشنواره سرود تشکل های دانش آموزی با موضوع انقلاب و دهه فجر، برگزاری جشنواره غذایی در مدارس و مجتمع ها، برگزاری مسابقه دل نوشته با موضوع انقلاب در مدارس را از دیگر برنامه های دهه فجر برشمرد.
 
معاون پرورشی آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: برگزاری با شکوه جشن ها، اطلاع رسانی پیام انقلاب اسلامی، شناساندن انقلاب به نسل جدید، تبیین نقش ولایت فقیه و ارتباط عاشورای حسینی با نهضت امام خمینی از اهداف برگزاری برنامه های دهه فجر است.
 
مظاهری گفت : برگزاری گروه سرود 1357 نفره همسرایان فجر به صورت متمرکز در استان و اجرای آن در روز 22 بهمن، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، تجلیل از دانش آموزان برتر درسی و نخبگان جشنواره های علمی و ادبی و کنکور سراسری، برگزاری نمایشگاه آثار دانش آموزان با موضوع انقلاب از دیگر برنامه ها در دهه فجر امسال است.
معاون پرورشی آموزش و پرورش استان همدان گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای ورق زدن تاریخ و انجام رسالت آموزش و پرورش در ارتباط با بازگویی تاریخ انقلاب و تبیین اندیشه‌های امام است.
برچسب ها: اعزام ، انقلاب ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.