نماینده مردم تهران در مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران با انتقال فرهنگ ایثار و مقاومت به سوریه، لبنان و فلسطین، آمریکا و ایادی آن را سرخورده کرده است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ محمد کوثری نماینده مردم تهران در مجلس عصر امروز در مراسم رونمایی از یادمان شهدای لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) در بهشت زهرای تهران با اشاره به استیصال جبهه استکبار در مواجهه با فرهنگ ایثار و مقاومت گفت: جمهوری اسلامی ایران با انتقال فرهنگ ایثار و مقاومت به سوریه، لبنان و فلسطین، آمریکا و ایادی آن را سرخورده کرده است.  
 
وی ادامه داد: ما با تفکر ایثار و شهادت طلبی زنده‌ایم و فرهنگ ایثاری که در سراسر دنیا در حال شکل گیری است، برگرفته از ایستادگی رزمندگان دوران دفاع مقدس است.  
 
عضو کمیسیون امنیت دفاعی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به شکست برنامه‌های آمریکا در کنفرانس ژنو ۲ بیان داش: ایستادگی و مقاومت مردم سوریه و نیروهای بسیج این کشور موجب شد تا نقشه‌های استکبار جهانی و حکام مرتجع آل سعود و قطر خنثی شود.  
 
کوثری با اشاره به ایستادگی و مقاومت رزمندگان دفاع مقدس با دست خالی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح اظهار داشت: بچه‌های دوران جنگ عاشقانه به سمت جبهه‌ها می‌رفتند تا اسلام ناب محمدی را یاری کنند و پشتیبان ولایت باشند.  
 
وی ادامه داد: از نظر امام خمینی (ره) جنگ فی نفسه قابل قبول نبود، اما دفاع یک امر واجب و قرآنی است و دکترین نظام جمهوری اسلامی بر همین اساس تدوین شده است.  
 
کوثری با اشاره به نقل قولی از حسنی هیکل روزنامه نگار شهیر مصری گفت: ایرانیان دوبار به ساحل مدیترانه رسیده‌اند، یکبار در زمان باستان و یکبار هم در دوران فعلی که انقلاب اسلامی ایران گفتمان ایستادگی و مقاومت را بر سطح منطقه ترویج داده است.  
 
این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند؛ قرن آینده قرن اسلام است و اسلام ابرقدرت‌ها را به خاک ذلت می‌کشاند.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: نماینده ، مردم ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار