دریادار سیاری در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت و شهادت دبیر کل محبوب، مقتدر و سیدالشهدای حزب الله لبنان پیام تسلیت صادر کرد.

رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در واکنش به حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت و شهادت سید حسن نصرالله، رهبر و دبیر کل محبوب، مقتدر و سیدالشهدای حزب الله لبنان پیام تسلیت صادر کرد.

 در پیام امیر دریادار حبیب‌الله سیاری آمده است:

مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالࣱ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلࣰا - احزاب/ ۲۳

با قلبی آکنده از اندوه و تأثر شهادت سید غیور مقاومت و بزرگ‌مرد تاریخ ساز منطقه، شهید سید حسن نصرالله را تسلیت عرض نموده و رجاء واثق داریم، آینده منطقه در دست ساخت مستحکم نیرو‌های مقاومت خواهد بود و سرنوشتی به جز شکست و ناکامی در انتظار رژیم منحوس صهیونیستی نیست.

این روحانی سلیم‌النفس، عارف مجاهد و اندیشه تابناک مقاومت، همواره پیروز و سربلند بود و جاودانه به تبار بلند شهیدان پیوست.

ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله، رهبر و دبیر کل محبوب، مقتدر و سیدالشهدای حزب الله لبنان و یاران و همراهان شهیدشان به پیشگاه امام زمان، مقام معظم رهبری خانواده معزز شهید نصرالله بویژه همسر مکرمه و فرزندان مقاوم ایشان و همه مبارزان و مجاهدان فی سبیل الله در رزمگاه مقاومت در برابر صهیونیست‌ها، از درگاه ایزد متعال برای آن شهید عزیز علو درجات در اعلی علیین و حُسن فرجام و پیروزی نهایی برای پویندگان این مسیر روشن خواستارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار