پس از یک وقفه 10 ماهه؛

برروی خلیج فارس کیبل اسکی کنید!

ورزش مهیج و لذت بخش کیبل اسکی بر روی آبهای نیلگون خلیج فارس مجددا میسر شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، ورزش كيبل اسكى (cable ski) در روزهای آینده برای گردشگران داخلی و خارجی در جزیره کیش پس از یک وقفه 10 ماهه با بهره گیری از استانداردهای برتر دنیا مجددا ارایه خواهد شد.

گفتنی است این ورزش های آبی تاکنون بیشتر در جزایر معروف دنیا نظیر، هاوایی و سواحل بالی وفیلیپین از طرفداران پروپاقرصی برخوردار بوده است که سه سال پیش بامشارکت سرمایه گزاران داخلی وخارجی ببرای اولین باردرخاورمیانه به کیش آمد.

وحالا با استفاده از مهندسی معکوس و واردات بخشی از تجهیزات در کیش مجددا راه اندازی شده است.

دکتر علی خوش باطن درباره این پروژه با اعلام این خبر گفت: طرح کیبل اسکی که 10 ماه پیش تعطیل شده بود با بهره گیری از تکنیسین های داخلی کشورمان و با تکیه بر خودباوری  بومی سازی و مجددا به بهره برداری رسید.
 


وی خاطرنشان کرد: این طرح از دیروز به صورت پایلوت آغاز به کار کرده است و مقارن با 8 بهمن و افتتاح نمایشگاه گردشگری در جزیره با حضور جمعی از مسئولان منطقه آزاد کیش به بهره برداری میرسد.

خوش باطن همچنین درباره هزینه های استفاده از این ورزش تاکید کرد: ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا با بالاترین ایمنی و متعادلترین هزینه این ورزش را به دوستداران ورزشهای آبی ارایه دهیم.

شایان ذکر است کیبل اسکی نوعی اسکی روی آب است که توسط کشنده های الکترونیکی صورت می گیرد و نیازی به آموزش های پیشرفته ندارد.
 
همچنین در این سایت ورزشهای آبی خدمات ورزشى مانند ويندسرف(windsurf)،پدل بورد(paddle board)،كايت بورد(kite board)،كانو،كاياك و واليبال ساحلى اماده پزيرايى از مسافرين محترم،كيشوندان عزيز و علاقه مندين به اين رشته هاى ورزشى ميباشد.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار