مراسمي ويژه برای شهروندان به مناسبت روز هواي پاك با همكاري اداره فضاي سبز و اداره محيط زيست و مركز آموزش و مشاوره گل و گياه برای شهروندان منطقه 10 در بوستان نيلوفر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  پیغمبری رئیس اداره محیط زیست اعلام کرد:در راستای گرامیداشت هفته هوای پاک این اداره برنامه های متنوعی در دستور کار خود قرار داده است که از جمله آن می توان اطلاع  رسانی همکاران  از طریق پیامک، آموزش در سطح مدارس و خانه های سلامت و همچنین برگزاری مسابقه نقاشی برای نونهالان نام برد.
 
  همچنین این اداره با همکاری مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه اقدام به برگزاری کلاس آموزشی آلودگی هوا در بوستان نیلوفر نمود. در این کلاس آموزشی مفاهیمی چون تعریف آلودگی ، انواع آلودگی ها، شاخص کیفیت هوا ، پدیده باران اسیدی، وارونگی دمایی و منابع آلاینده اولیه و ثانویه و... آموزش داده شد. در پایان نیز به شهروندان جوایزی به رسم یادبود اهداء گردید.
 
 گفتنی است مجدآبادي رئيس اداره فضاي سبز منطقه نیز اعلام كرد :كارشناسان مركز آموزش و مشاوره گل و گياه به مناسبت گراميداشت اين روز اقدام به برپايي غرفه آموزش شهروندي به منظور ترغيب شهروندان به داشتن هواي پاك در بوستان نيلوفر نمودند.در اين غرفه آموزشي علاوه بر توصيه هاي زيست محيطي، شهروندان را به كاشت و نگهداري از گياهاني كه در كاهش آلودگي هوا نقش موثري دارند، تشويق نمودندو در انتها توزيع بذر و بروشور توضيحاتي نيز در رابطه با نحوه نگهداري از گل ها و گياهان داده شد.  
 
 شایان ذکر است كارشناسان مركز آموزش و مشاوره گل و گياه با همكاري اداره محترم محيط زيست بهمین مناسبت  اقدام به برگزاري مسابقه نقاشي با هدف هواي تميز تر، زندگي زيباتر جهت كودكان فرهنگسراي عطار در بوستاننیلوفر منطقه 10 نمودند .

انتهای پیام/   
برچسب ها: آموزش ، هوا ، آلودگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار