مدیر کل سلامت شهرداری تهران با اشاره به راه اندازی کلینیک های کنترل خشم در پایتخت، گفت: یکی از آسیب های اجتماعی که منجر به جرم می شود خشونت است و ما بر اساس اطلاعات جمع آوری شده در مناطقی که بیشتر این آسیب در آنها فراوانی دارد، اقدام به ایجاد این کلینیک ها می کنیم.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،دکتر گلمکانی افزود: این کلینیک ها می تواند در سرای محلات و خانه های سلامت ایجاد شوند که با ایجاد آنها کلاس های افزایش مهارت های فردی و کلاس های عمومی و تخصصی برگزار خواهد.  
 
وی اظهار کرد: این کلینیک ها با همت شهرداری تهران و سازمان ملی جوانان راه اندازی خواهد شد که بر اساس طرح سنجش عدالت که در پایتخت انجام شده است محلاتی که بیشتر این کلینیک ها را نیاز دارند نسبت به سایر محلات شناسایی و این طرح به صورت پایلوت در آنها اجرایی می شود.
 
وی همچنین با بیان اینکه با مهار خشونت، آسیب های اجتماعی کنترل خواهد شد، گفت: بر اساس مطالعات، کنترل خشم از ضروریت های شهر تهران است و ما باید این مهارت را به شهروندان به خصوص جوانان بیاموزیم.
 
به گفته مدیرکل سلامت شهرداری تهران خودمراقبتی باید در میان شهروندان تهرانی نهادینه شود تا بسیاری از جرایم مانند قتل و نزاع کاهش یابد.
 
وی خاطرنشان کرد: مناطق در اولویت شناسایی شده اند اما نامی از آنها به دلیل بار روانی که مطرح کردن این گونه مسائل دارد، برده نمی شود.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: افتتاح ، کلینیک ، خشونت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار