دبیر جامعه واحدهای پذیرایی کشور گفت: مازندران در پذیرایی و تسهیلات به مسافران حرف اول در کشور را می زند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، غلامعلی صادق لاریجانی در جلسه هم اندیشی حفاظت تاسیسات گردشگری از مازندران به عنوان استان چهار فصل میزبان گردشگران یاد کرد و گفت: کمترین شکایت از استان مازندران در زمینه پذیرایی از مسافران وجود دارد.

وی با اشاره به تکرار جریان واحدهای غیرمجاز عنوان کرد: این مسئله هر سال تکرار می شود و مانعی بر سر راه کسب واحدهای مجاز به شمار می رود که باید رفع شود.

فرمانده انتظامی مازندران نیز گفت: برای حل مشکلات جامعه باید 99 درصد از ظرفیت های اجتماعی و یک درصد از توان امنیتی و پلیسی استفاده کرد و تلاش کرد، تنها یکدهم درصد آن قضایی شود تا از پرونده دار شدن مردم پرهیز شود.

سردار مسعودجعفری نسب افزود:جامعه سنتی نشان می دهد در گذشته بسیاری از بحرانهای اقتصادی توسط یک بازاری در شهر یا شهرهای دیگر با ریش سفیدی حل می شد بدون اینکه این موضوع قضایی شود.

وی بر احیای فرهنگ سنتی ریش سفیدی در کشور تاکید کرد:و افزود باید با دست به دست دادن یکدیگر و تعامل بیشتر از پلیسی کردن موضوعات جلوگیری کنیم.

جعفری نسب افزود:نیروی انتظامی در مقابل مردم،سرمایه گذاران و کارفرمایان مسئول است.ظرفیت هتلها و تاسیسات گردشگری در مازندران مشخص است تنها باید با همکاری بیشتر این ظرفیتها را دوجندان کرد.

وی همچنین گفت:تمامی سرمایه گذاران تاسیسات گردشگری نیز باید در مقابل تامین امنیت مسافران خود احساس مسئولیت نمایند و با اجرای طرح بیمه لحظه ای گردشگران را از تامین امنیتشان مطمئن نمایند.

وی درپایان جلسه خواستار برگزاری جلسات منطقه ای تا شروع تعطیلات نوروزی شد و افزود: تعامل دستگاه ها روند اجرای کار را سریعتر نموده و کیقیت را افزایش می دهد./ش

انتهای پیام

برچسب ها: مازندران ، پذیرایی ، مسافر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.