امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن گفت: : امریکا بدهکارترین کشور دنیا با بدهی 16 تریلیون دلاراست و تلبکار بخش عمده ای از این بدهی کشور چین است .

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد ساختار اقتصادی آمریکا گفت: ساختار اقتصادی آمریکا به خاطر مشکلات موجود در سیاست های داخلی و خارجی و بدهی های بین المللی از وضعیت نامطلوبی برخورداراست.

وی با اشاره به شکست دولت آمریکا در صحنه بین المللی تصریح کرد :مشکل با ایران در بحث انرژی هسته عامل تحت شعاع قرار داده دنیا و سوریه با عدم موفقیت در فروپاشی دولت بشار اسد و چین در بحث تجارت جهانی و روابط بین الملل و مصر در خارمیانه از قدمتی طولانی برخوردار است .

امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن اضافه کرد: در این راستا ارتباط ایران با آمریکا همواره با فراز و نشیب های زیادی همراه بوده و از سوی دیگر در بخش دیگر مشکلات بین المللی دولت امریکا ناراحتی سه جریان سیاسی در مصر از اوبا ما است زیرا اخفان المسلمین و حامیان مبارک و نظامی ها در مصر از شیوه حمایت های دولت امریکا ناراضی هستند .

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در خاتمه اظهارداشت :انبوه مشکلات داخلی و خارجی دولت اوباما را در جریانی پراز فراز و نشیب قرار داده است و زیرسایه بحرانی عظیم پایه های حکومت خود را لرزان می بیند./ش


برچسب ها: آمریکا ، بدهی ، اقتصاد ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.