مرتضی رئیسی معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور به همراه هیئتی از رفسنجان بازدید کرد و گفت: مردم مشارکت بسیار خوبی در مدرسه سازی دارند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از وزارت آموزش وپرورش ، مرتضی رئیسی وهیئت همراه  ابتدا از مدارس در حال بازسازی دبیرستان نمونه علی ابن ابیطالب(ع) ، دبیرستان پسرانه دوره اول شهید بهشتی ، ابتدایی دخترانه شاهد ، هنرستان پسرانه امام رضا علیه السلام بازدید نمود .

وی سپس در جمع  شورای آموزش و پرورش که در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد شرکت کرد.

 رئیسی در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت : یکی از اهداف ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که همه آحاد ملت در همه زمینه ها مشارکت داشته باشند و الحمد لله این موضوع در رفسنجان خوب اجرا شده و مردم مشارکت بسیار خوبی مخصوصا در مدرسه سازی داشته اند .

وی ادامه داد : طرح های در حال اجرایی که ۸۰ درصد ازعملیات اجرایی آن انجام شده قطعا بزودی به اتمام خواهد رسید اما طرحهایی که کمتر از این مقدار کار شده و به علت کمبود بودجه تعطیل شده را می توان به کمک خیرین به اتمام رساند .

وی در پاسخ سوالی مبنی براینکه آیا پروژه جدیدی برای ساخت آغاز خواهد شد گفت: قطعا تا مدرسه با قدمت بالا و تخریبی وجود دارد وظیفه ما است که آنها را باز سازی کنیم .


انتهای پیام/
برچسب ها: مشارکت ، مدرسه ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار