دبير انجمن نساجي گفت: در نمایشگاه هايم‌تكستيل سال جاری دو شرکت ایرانی به نام‌های شرکت نیشابوری و شرکت سدره که در زمینه فرش دستباف و طراحی فعال هستند نیز از جمله غرفه‌داران بودند.

عليرضا حائري دبير انجمن نساجي ايران در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران در خصوص نمایشگاه هایم‌تکستیل كه از 8 الی 11 ژانویه  در مرکز نمایشگاهی فرانکفورت آلمان برگزار شد، اظهار داشت: بیش از 67000 بازدیدکننده از 133 کشور جهان در شهر فرانکفورت گردهم آمدند تا از جدیدترین محصولات و خلاقیت‌هایی که توسط 2718 غرفه‌گذار به نمایش گذاشته بودند بازدید کنند.  
 
وي افزود: این در حالی است که بر اساس آمار اعلام شده توسط مجریان نمایشگاه تعداد غرفه‌داران و بازدیدکنندگان در نمایشگاه سال 2013 به ترتیب برابر با 2616 و 66000 بوده که نشان‌دهنده موفقیت بیشتر نمایشگاه سال جاری نسبت به دوره قبل هم به لحاظ جذب غرفه‌گذار و هم بازدیدکننده بوده است.
 
حائري تصريح كرد: بیش از 66 درصد از بازدیدکنندگان و 88 درصد از غرفه‌داران امسال، از خارج از آلمان به این کشور سفر کردند تا از نزدیک شاهد بزرگترین رویداد منسوجات خانگی جهان باشند.  
 
دبير انجمن نساجي به حضور كشورهاي خارجي در اين نمايشگاه اشاره كرد و گفت: کشورهای چین (19 درصد)، هند (12 درصد)، آلمان (12 درصد)، پاکستان (8درصد)، ترکیه (6 درصد)، ایتالیا (5 درصد)، اسپانیا (4 درصد)، فرانسه، بریتانیا، پرتغال، هلند (3 درصد)، تایوان، بلژیک، ایالات متحده و مصر (2 درصد) بیشترین سهم را به خود اختصاص دادند.
 
وي اظهار داشت:  در نمایشگاه سال جاری دو شرکت ایرانی به نام‌های شرکت نیشابوری و شرکت سدره که در زمینه فرش دستباف و طراحی فعال هستند نیز از جمله غرفه‌داران بودند.
 
گفتني است؛ نمایشگاه هایم‌تکستیل که از سال 1971 تاکنون همه ساله در 4 روز از ماه ژانویه برگزار می‌شود، بزرگترین و مهم‌ترین فضای موجود برای تولیدکنندگان و فروشندگان و طراحان است که با حضور در نمایشگاه مذکور با جدیدترین منسوجات خانگی آشنا شده و قراردادهای لازم را منعقد کنند.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: صنعت ، نساجی ، نمایشگاه ، آلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار