روزنامه ایندیپندنت نوشت در پنج سال گذشته صدها معلم انگلیسی به برقراری روابط جنسی نامشروع با دانش آموزان خود متهم شده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ،‌ این روزنامه چاپ انگلیس نوشت بررسی ها در مورد دویست مسئول محلی انگلیس نشان داد نهصد و پنجاه و نه معلم در این کشور به خاطر اتهامات مربوط به روابط نامشروع با دانش آموزان تعلیق ، انفصال از خدمت یا تنبیه انظباطی شدند.

مسئولان یک موسسه خیریه رسیدگی به بدرفتاری با کودکان انتشار آمار ارائه شده در این زمینه را تعجب آور ندانست اما مسئولان انجمن معلمان انگلیس اتهامات وارده را از روی عناد و خصومت دانستند.

در این حال یک دانش آموز دختر در گفتگو با رادیو بی بی سی به تشریح نحوه سو استفاده اخلاقی از خود پرداخت. مسئولان قضایی انگلیس معلم خاطی را به دوازده سال حبس محکوم کردند. اما معلمی که به اتهام اذیت و آزار چندین دانش آموز دختر معلق از خدمت شده بود گفت مدرسه پیش از انجام تحقیقات برای حفظ اعتبار خود مجبور شد وی را تعلیق کند و این موضوع ضایعه روحی بسیاری به او وارد کرد و به کار وی آسیب رساند. 

کریستین بلو ور ، مدیر کل انجمن ملی معلمان انگلیس گفت : ممکن است گاهی اوقات این اتهامات ناشی از سوء تفاهم بوده باشد یا معلمان از روی بدخواهی متهم شده باشند. بنابراین باید فورا در این رابطه تحقیقات صورت گیرد.

دونالد فایند لیتر ، کارشناس رفتار با کودکان گفت درست است که ادعاهای نادرست می تواند از نظر شغلی به معلمان آسیب وارد کند اما بررسی های وزارت آموزش و پرورش انگلیس نشان داد تنها دو درصد اتهامات وارده از روی خصومت بوده است.


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار