معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان همدان از اجرای موفقیت‌آمیز طرح نیایش آسمانی در همدان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سیلوانا صلح‌میرزایی با اشاره به اجرای طرح نیایش آسمانی اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح ترویج فرهنگ نوع‌دوستی، جاری‌سازی آموزه‌های قرآنی در زندگی روزانه، آشنایی با احادیث، ایجاد حس مشارکت مؤثر و بهره‌گیری از حمایت‌های روانی داوطلبان بوده است.

وی افزود: در مجموع 15 هزار و 896 نفر در سطح استان همدان از طرح نیایش بهره‌مند شدند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر همدان در خصوص چگونگی اجرای طرح نیایش در استان خاطرنشان کرد: در این طرح، یک تیم فرهنگی و یک تیم آموزشی سازماندهی شده، در ماه‌های محرم و صفر همراه اقشار متدین استان بودند.

وی از استقرار 82 تیم فرهنگی و آموزشی در پایگاه‌های داوطلبی جمعیت هلال احمر در مساجد، محلات و ادارات شعب سراسر استان خبر داد.

صلح‌میرزایی افزود: با دعوت از علما و طلاب داوطلب، کلاس‌هایی با موضوعات آشنایی با قیام عاشورا و تحریفات در عزاداری‌ها، شیعه‌شناسی، آشنایی با اصول و ارزش‌های مذهبی و «از انتظار تا فرج» برای شرکت‌کنندگان برگزار شد.

وی برپایی بیش از 20 پایگاه خطاطی با مضامین عاشورایی بر روی خودروها، توزیع بیش از یک‌هزار پوستر و 5 هزار کتابچه را از دیگر اقدامات در اجرای این طرح دانست و افزود: چند نمایشنامه مذهبی نیز در پایگاه‌های مختلف جمعیت هلال احمر استان اجرا شد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر همدان به بسته‌بندی و توزیع نذورات داوطلبان و خیرین در بین محرومین و اعضا در این طرح پرداخت و ابراز داشت: این نذورات شامل ذبح گوسفند، توزیع شیرمال، شیر، چای، شربت و بسته‌های غذایی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان همدان در حال حاضر برگزاری برنامه‌های آموزشی و توجیهی در خصوص طرح‌های مناسبتی ایام‌الله دهه فجر را در دستور کار خود دارد.

صلح‌میرزایی در پایان از اجرای موفقیت‌آمیز طرح نیایش آسمانی در ماه‌های محرم و صفر خبر داد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: همدان ، طرح ، نیایش ، آسمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.