عضو هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت مغان گفت: کشت و صنعت مغان در طول سال بیش از 250 هزار تن محصولات زراعی مختلف تولید و روانه بازار می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ پاکیزه  در جلسه بررسی مشکلات کشت و صنعت مغان اظهار داشت: کشت و صنعت مغان به عنوان بزرگترین بنگاه تولیدی و اقتصادی در شمال‌غرب کشور ظرفیت خوبی را برای تولید محصولات متنوع اعم از گندم، جو، پنبه، ذرت، چغندر قند و دیگر محصولات مربوط به دانه‌های روغنی دارد که این تولیدات می‌تواند زمینه و بستری را فراهم کند تا کشت و صنعت مغان به حرکت‌های بالنده و بارور خود ادامه دهد.

وی نوسازی باغات این بنگاه اقتصادی را به همراه تولید بیش از 200 اصله نهال مثمر بیان کرد و افزود: در این زمینه کشت و صنعت خود به یک مجموعه صادرکننده درختان سودمند تبدیل شده که می‌تواند به افزایش تولید محصولات باغی و تنوع تولید با کیفیت بالا منجر شود.

عضو هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت مغان گفت:‌ این شرکت با خرید 180 تن شیر که بخشی از آنها در خود این مجموعه تولید می‌شود به یک مجموعه عظیم تولید محصولات لبنی مرغوب تبدیل شده که نظیر آن را می‌توان شیر خشک، خامه، انواع دوغ، کره و پنیر توصیف کرد.

عضو هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت مغان در ادامه افزود: ما امیدواریم این مجموعه همچنان با قوت و قدرت به کار خود ادامه دهد و در عرصه اشتغال با تولیدات روزافزون بتواند ظرفیتی عظیم برای شمال استان در ایجاد فرصت‌های اشتغال مولد باشد.

پاکیزه گفت: ‌در این ارتباط طرح‌های توسعه متعددی در بخش‌های باغی و همچنین تولید محصولات لبنی در این شرکت در سال حماسه اقتصادی در اولویت قرار گرفته که امیدواریم در این ارتباط بتوانیم کارهای اساسی و ماندگار را با کمک به اقتصاد مقاومتی انجام داده و زمینه یک حرکت تحولی را فراهم آوریم/س.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، کشت ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.