"اهمیت جامعه در اسلام" از نگاه شبکه سحر

پخش مجموعه برنامه "گزارش ویژه" با موضوع "اهمیت جامعه در اسلام" از سیمای انگلیسی شبکه سحر آغاز شد.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، این برنامه در دفتر نمایندگی سازمان صدا و سیما در لندن تولید شده و در قالب 45 قسمت 10 دقیقه ای، سه روز در هفته از سیمای انگلیسی پخش می‌شود.

محمد شمالی، کارشناس مسایل اسلامی، سخنران این برنامه است و در مرکز اسلامی لندن و در بین مسلمانان ساکن این شهر پیرامون مباحث مرتبط با جامعه اسلامی به سخنرانی می‌پردازد.

از جمله محورها و مباحثی که در برنامه "گزارش ویژه" مورد بحث و بررسی قرار می گیرد می توان به "راه رشد جامعه از نظر قرآن"، "تاکید اسلام بر رفع اختلافات در جامعه"، "ضرورت توجه به ازدواج و تشکیل خانواده به عنوان نهاد مهم و سازنده در هر جامعه"، "اهمیت نماز جمعه و حج به عنوان دو اجتماع مهم مسلمانان"، "اجتماع مسلمانان در اعیاد و سوگواری های اسلامی"، "تاکید اسلام بر انفاق، زکات و خمس به عنوان اقدامات مفید و ضروری اجتماعی"، "امنیت، نیاز ضروری همه جوامع"، "پوشش مناسب در جوامع اسلامی"، "تربیت دینی و انتقال آموزه های اسلامی در مدرسه و جامعه"، "اهمیت و جایگاه شادی و نشاط در جامعه از منظر اسلام" و "اشتغال، ضامن آرامش در جامعه اسلامی" اشاره کرد.

گفتنی است، این برنامه روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 23:35 به وقت تهران از سیمای انگلیسی شبکه سحر پخش می‌شود.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار