استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با گذشت سه دهه از شکل گیری جمهوری اسلامی در ایران، هم اکنون جایگاه نظام در منطقه و جهان تثبیت شده و بسیاری از ملاحظات بین المللی با حضور و مشارکت ایران به نتیجه می رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

قاسم سلیمانی در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در سال های اخیر حضور و مشارکت ایران در مسائل منطقه ای و بین المللی پررنگ شده و این مهم مبین آن است که انقلاب ملت ایران ازمنظر صدور آن به دیگر مناطق به نقطه مطلوبی رسیده است.

وی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران را جمهوریت، آزادی، رعایت حقوق شهروندی، تقویت تشکل های مردمی و مردم سالاری دینی در کشور دانست و تأکید کرد: مقابله با افراطی گری و ایستادگی در برابر خشونت علیه مردم، برگ برنده انقلاب اسلامی ایران در 35 سال گذشته محسوب می شود.

سلیمانی، مردم کشور را عاشق نظام دانست و افزود: ایرانیان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در تمامی صحنه هایی که به حفظ و تقویت نظام مربوط بوده، همواره حضور جدی و فعال در صحنه داشته اند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود به تحریم های بیگانگان علیه ملت ایران اشاره و تصریح کرد: تحریم ها نه تنها مشکلی برای ما ایجاد نکرده بلکه باعث خوداتکایی در تمامی زمینه ها شده است.

وی تصریح کرد: دهه فجر فرصتی است تا نقاط مثبتی که ایران را در سطح جهانی مطرح و برجسته کرده به طور دقیق و شفاف برای مردم تبیین شود.

سلیمانی بر مشارکت هرچه بیشتر مردم در برگزاری آیین های ویژه پیروزی انقلاب تاکید کرد و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون رهبری داهیانه امام راحل (ره) و عشق و علاقه مردم بوده و بقاء جمهوری اسلامی نیز در سایه محوریت ولایت و حضور و حمایت مردم در صحنه ها تداوم می یابد .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: برنامه های امسال دهه فجر استان براساس چهار فصل در زمینه های آگاهی بخشی، امید آفرینی، خودباوری و روحیه ایثار برگزار می شود.

علی گرجی تأکید کرد: این برنامه ها توسط 29 کمیته و کارگروه در 9 شهرستان، 36 شهر و 620 روستای استان برگزار می شود.

وی افزود: تقویت هویت ملی، استمرار و توسعه انقلاب اسلامی ایران، بازشناسی انقلاب اسلامی از سایر انقلاب ها، برجسته سازی نقش مردم در انقلاب اسلامی، تقویت باورهای دینی، ارتقای باورهای بومی و محلی، افزایش روحیه جهادی، تبیین کارآمدی انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف، حمایت از تشکل های مردم نهاد و تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران به عنوان عامل پیشرفت انقلاب اسلامی از مهم ترین محورهای برنامه های دهه فجر امسال دراستان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تقویت گفتمان انقلاب اسلامی، تبیین دستاوردهای نهضت امام راحل و تبیین اهداف انقلاب اسلامی برای جوانان از 12 تا 22 بهمن امسال هر شب در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می شود.

وی گفت: ارتقای سطح کمی و کیفی برنامه های دهه فجر، کاهش هزینه ها، افزایش بهره وری در ارائه برنامه های مختلف امسال به صورت ویژه مورد توجه قرار می گیرد./س

برچسب ها: جمهوری ، اسلامی ، ایران ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.