نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران و مسئولان ما باید از قالب شعار و وعده دادن خارج شوند چرا که دیگر مردم از این وعده دادن‌ها خسته شده‌اند.

حجت‌الاسلام میر قسمت موسوی دیروز در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: همه ما یقین داریم که آینده دنیا و جهان بشری با رهبری و هدایت صالح‌ترین انسان‌هاست که خود انتظار و فرج نیز برای پدید آمدن چنین حاکمیتی عبادت به شمار می‌رود.

وی به تعامل پرقدرت دولت و مجلس اشاره کرد و افزود: نقطه تعاملی مجلس و دولت رأی اعتماد به وزرا و اصلاح بودجه سال 92 بود که امیدواریم این فرآیند همچنان ادامه پیدا کند.

موسوی با قدردانی از نگاه استاندار جدید اردبیل به تغییر مدیریت با محور اخلاق و ارزش‌های اسلامی تصریح کرد: مشکلاتی که امروز در جامعه ما وجود دارد مرتبط با برخی نارسایی‌ها در داخل و تحریم‌های خارجی است اما همان‌گونه که مقام معظم رهبری تاکید کردند نگاه به داخل و استفاده از ظرفیت‌های موجود در عین تعامل با دنیا می‌تواند مشکلات و نارسایی‌های ما را برطرف کند.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی توجه به کارهای فرهنگی، دینی و اعتقادی را در سر و سامان دادن به وضعیت نامطلوب ناهنجاری‌ها و گرفتاری‌های اجتماعی بیان کرد و ادامه داد: ‌اگر امروز جمهوری اسلامی ایران الگویی برای دنیا معرفی شده باید این الگودهی همه‌جانبه، شاخص و ممتاز باشد.

موسوی با بیان اینکه باید از شعارها و وعده دادن‌ها بگذریم و به سمت اجرای کار و حضور در عرصه عمل حرکت کنیم، افزود: شهدای ما خون خود را تقدیم این نظام کردند تا جمهوری اسلامی ایران روز به روز عزت و عظمت خود را پیدا کند و آنچه که در این زمینه باید مد نظر قرار دهیم گوش به فرمان ولایت بودن و حکم ولی خداست که می‌تواند سعادت دنیوی و اخروی ما را رقم بزند/س.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، استفاده ، از ، مدیران ، کاآمد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.