به همت واحد سلامت ناحیه 2 ، كلاسهای آموزشي با موضوع "تاثير مصرف دخانيات بر كاهش سلامت رواني افراد" و"مشاوره فردی پاد" را برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، به همت واحد سلامت اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 2 ، كلاس آموزشي با موضوع "تاثير مصرف دخانيات بر كاهش سلامت رواني افراد" برگزار شد.

هدف از برگزاری این کلاس آموزشی آشنایی مخاطبین با اثرات مخرب مصرف مواد دخاني بويژه سيگار بر سلامت رواني فرد مصرف كننده و نزديكان وي، ايجاد وابستگي به مصرف مواد دخاني ، بروز پرخاشگري در مواقع دور بودن از سيگار، تضعيف روابط بين فردي مصرف كننده مواد دخاني در بين همكاران، دوستان و بويژه افرادخانواده و پاسخدهی به سوالات افراد در این خصوص است که توسط کارشناس مربوطه و در خانه سلامت کارون جنوبی آموزش داده شد.
 
  همچنین به همت واحد سلامت اداره اجتماعی و فرهنگی  این ناحیه ، "مشاوره فردی پاد" با  هدف ارائه راهکارهای صحیح به افرادی که تمایل به ترک دخانیات دارند و روشهای مناسب پیشگیری از استعمال دخانیات نیز توسط کارشناس مربوطه و در خانه سلامت محله هاشمی آموزش داده شد.
 
شایان ذکر است اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه سه کلاس آموزش تاثیرات سوء استعمال دخانیات بر بدن با هدف افزایش سطح آگاهی شهروندان ویژه اعضای کانون برگزار می کند. گفتنی است در راستای حفظ، کنترل و نیز جلوگیری از سوء استفاده بعضی افراد از خرید و فروش مواد دخانی اصناف خیابان برادران فلاح و خیابان جیحون به همت واحد ساماندهی ناحيه1 جمع آوری شدند.
 
 
برچسب ها: آموزش ، دخانیات ، کاهش ، کلاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار