اگر از تجربه خوردن یک صبحانه‌ای متفاوت در بلندترین و دیدنی ترین نقطه شهر تهران در پایان هفته لذت می‌برید رفتن به این مکان را حتماً به شما پیشنهاد می‌کنیم.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛ رستوران گردان برج میلاد اقدام به ارائه خدماتی ویژه برای پذیرایی از مهمانان خود برای وعده صبحانه کرده است. اگر از تجربه خوردن یک صبحانه‌ای متفاوت در بلندترین و دیدنی ترین نقطه شهر تهران در پایان هفته لذت می‌برید رفتن به این مکان را حتماً به شما پیشنهاد می‌کنیم.
 
پذیرایی این رستوران به صورت بوفه است. پس تا می توانید بدون محدودیت نوش جان نمایید و لذت ببرید. انواع تخم مرغ و نیمرو، انواع کره، عسل، مربا، انواع آبمیوه و سالادهای میوه، چای، شیر، عدسی و نانهای مختلف بخشی از پذیرایی این رستوران است.
 
 رستوران گردان برج میلاد تا پایان دی ماه از ساعت 7  الی 9:30 صبح روزهای پنج شنبه و جمعه پذیرای مهمان‌ها است. گفتنی است هزینه دریافتی از هر نفر 35500 تومان است.

انتهای پیام/
برچسب ها: برج ، میلاد ، تخفیف ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۴:۲۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
ما امروز پنجشنبه ۲۳ فروردین ۹۷ با مبلغ ورودی ۶۰ هزارتومن برای صرف صبحانه به این رستوران رفتیم، متاسفانه بوفه با منوی ارایه شده در سایتشون متفاوت بود و بسیاری از آیتم ها نبود,به مدیریت رستوران و برج و مهماندارا هم گفتیم اما توجهی نکردن,میگفتن منو فصلی عوض میشه ! اما انواع پنیر و کورن فلکس و عسل با موم و بقیه موارد مگه به فصل ربط داره؟
از منوی صبحانه گرم :نرگسی، لبو، اسپرینگ رول، مافین مرغ و کدو،خاگینه و اشترودل نبود و چیزی هم جایگزینشون نبود
از منوی صبحانه ملل:رولت ژامبون و سبزیجات،کورن فلکس و انواع میوه نبود.یعنی هیچ میوه ای نبود.از انواع پنیرهای طبیعی هم فقط پنیر سفید و تبریزی بود.
از منوی صبحانه سرد: دیس پنیر، سبزی خوردن،عسل با موم و ارده، شیره افرا موجود نبود.زیتونها بدون هسته و کنسروی بود
کرپ و وافل هم موجود نبود و فقط پنکیک داشت ضمنا تستر نون نداشت و نونها همه سرد بود علی رغم اینکه توی منو زده نان گرم.وقتی هم موضوع رو به مدیر برج گفتیم پاسخ داد بعضی وقتا نون گیر میکنه توی تستر و دود میکنه!!واسه همین جمع کردیم!
آب معدنی هم نبود بعد از اعتراض برامون آب معدنی و آب پرتقال غیر طبیعی آوردن سر میز
کیفیت قهوه هم بسیار بد بود و فقط چای سیاه داشت. اونم تی بگ،حتی یه چای سبز نداشت و غذاهای بوفه کاملا چرب و پر از پنیر بود
ایستگاه املتش هم فقط ۲ حق انتخاب داشت :یا تخم مرغ با پنیر و یا تخم مرغ با گوجه و قارچ و پیاز که قبلا با هم سرخ شده بودن،اما توی منو زده با انواع سبزیجات
با اینکه ساعت شروع ۷.۵ بود و ما ساعت ۸.۵ رسیدیم اما هنوز بوفه رو کامل نچیده بودن و مسول املت هم هنوز نیومده بود!
از همه بدتر اینکه یک نفر کنار بوفه در حال جارو کردن زمین بود و حتی فکر نکردن جارو کردن اونم کنار بوفه و مواد غذایی باز میتونه گرد و خاک و آلودگی داشته باشه
البته محیط رستوران، طراحی و نقش دیوار ها و دید شهر واقعا جذاب بود
آخرین اخبار