مديرعامل شركت پالایش گاز ایلام، از راه اندازي واحد شماره 2 بازیافت گوگرد اين شرکت خبر داد و گفت: واحد شماره یک اين پالايشگاه تا پایان سال 92 راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار مي گيرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، منوچهر طاهري از راه اندازي واحد شماره 2 بازيافت گوگرد در شرکت پالايش گاز ايلام خبر داد وگفت: با راه‌اندازی این واحد، روزانه 260 هزارمترمکعب گاز اسیدی که به مشعل ارسال و سوزانده می‌شود، به این واحد هدایت شده و در نهایت 125 تن گوگرد مذاب تولید مي شود. این گوگرد مذاب متعاقباً به کارخانه‌ی دانه‌بندی گوگرد که در پنجم آذرماه سال‌جاری مجدداً راه‌اندازی شد، انتقال خواهد یافت تا محصول نهایی قابل عرضه به بازار تولید شود.

طاهري تصريح نمود: شرکت پالایش گاز ایلام دارای 2 واحد بازیافت گوگرد است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، واحد شماره یک آن نیز تا پایان سال 92 راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وي خاطرنشان کرد: این واحد که از زمان راه‌اندازی پالایشگاه تا بهار سال 1389 طی چندین مرحله راه‌اندازی‏ ولی به علت ایجاد مشکلات عملیاتی و نقص در قسمت‌های مختلف آن تاکنون از سرویس خارج بوده است، پس از رفع کلیه‌ی نواقص و ترمیم قسمت‌های آسیب‌دیده، مجدداً راه‌اندازی شد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: بازیافت ، گوگرد ، گاز ، ایلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار