در دهه فجر از سوی سه حوزه ورزش، جوانان و فرهنگی 700 برنامه در سراسر استان انجام می گیرد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری حجت الاسلام والمسلمین یوسف پور برشمردن خاطرات دوران انقلاب که همراه با پیروزی شکوهمند ایران اسلامی بود، افزود: اهداف و دغدغه های بزرگان دین اسلام و نهضت اسلامی در تمامی دوران به ویژه عصر حاضربر پاسداری از نظام مقدس دین اسلام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه تصریح کرد: در سی و پنجمین پیروزی بهار انقلاب از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان برنامه های بسیار خوبی ارائه خواهد شد که جا دارد از همه آنها تشکر داشته باشم.

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و سیاست دولت تدبیر و امید در خصوص گرامیداشت ایام دهه فجر گفت: با توجه به طیف وسیع تحت پوشش و گسترده کاری حوزه ورزش و جوانان بر لزوم حضور و فعالیت حداکثری احاد ورزشکاران به ویژه جوانان تاکید شد.

احمد سعادتمند تصریح کرد: به مانند موفقیت ورزشکاران مازندرانی در کسب مدال و افتخار آفرینی بین المللی جوانان و مردم غیور میهن اسلامی به ویژه شهروندان مازندرانی با حضور حداکثری خود زمینه مایوس شدن دشمنان قسم خورده را پدید آورند.

در دهه فجر امسال در مازندران قرار است 10 برنامه شاخص در سطح استان، 35 برنامه محوری و بیش از 700 برنامه در سه حوزه ورزش، جوانان و فرهنگی انجام خواهد گرفت./ش


برچسب ها: برگزاری ، سه ، حوزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.