معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3، از ایمن سازی بزرگراه نیایش در این منطقه خبر داد.

مهدی طیبانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح ایمن سازی بزرگراه نیایش با  تجهیز علائم ترافیکی و تابلوهای راهنمای مسیر در این بزرگراه در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 قرار دارد.
 
 وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور ارتقای سطح سلامت و امنیت شهروندان، کاهش سوانح رانندگی راهنمایی شهروندان وجلوگیری از سردرگمی آنها در دست اجرا است.
 
طیبانی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح اکیپ های اجرایی فنی و عمرانی و ترافیک شهرداری منطقه3، با نصب علائم ترافیکی و تابلوهای راهنمای مسیر در بزرگراه نیایش به صورت مستمر در آماده باش کامل اند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: نصب علائم ترافیکی و تابلوهای راهنمای مسیر در بزرگراه نیایش، نصب تابلوهای راهنمای مسیر در ورودی تونل نیایش از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
طیبانی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 افزود: نصب 40 تابلوی تعیین سرعت در سطح بزرگراه های منطقه3، ایمن سازی بزرگراه های منطقه 3، به منظور ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان، کاهش سوانح  رانندگی و ایمن سازی بزرگراه های منطقه 3 از اقدامات دیگر شهرداری این منطقه است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: بزرگراه ، نیایش ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار