کارشناس مسائل سیاسی گفت: مذاکرات هسته ای ایران زیر نظر شورای عالی امنیت ملی پیش می رود و مجری آن نیز وزارت امور خارجه است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حشمت اله فلاحت پیشه ایجاد یک کمیته نظارت برعملکرد تیم مذاکره کننده ایران را در شرایط فعلی تنها ایجاد یک دیوان سالاری تازه خواند.

این نماینده پیشین مجلس در خصوص پیامدهای تشکیل یک کمیته نظارت بر عملکرد تیم مذاکر کننده ایران، افزود: این امر هزینه های مالی و مادی فراوانی در پی دارد و وقت زیادی را نیز هدر خواهد داد.

فلاحت پیشه با اشاره به اینکه هیچ مشکلی برای تیم مذاکره کننده ایران پیش نیامده است، خاطرنشان کرد: شورای عالی امنیت ملی و همچنین مجلس می توانند نظارت ها را ادامه دهند.

وی تصریح کرد: اگر هدف از طرح موضوع تشکیل کمیته نظارت بر تیم مذاکره کننده ایجاد یکسری ابهامات یا مشغله فکری برای این تیم باشد، ظلم بزرگی به دستگاه سیاست خارجی و مسئولین پرونده هسته ای ایران است.

این استاد دانشگاه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت و اطمینان نسبت به تیم مذاکره کننده ایران، یادآوری کرد: این اطمینان نشان می دهد که راهکارهای نظارتی کلان و خاص اعمال شده است.

 فلاحت پیشه گفت: روند کار نظام هم اینگونه نیست که بر اساس یک مصاحبه چنین سازو کاری را برای نظارت بر عملکرد تیم مذاکره کننده طراحی کند./س

برچسب ها: مذاکرات ، هسته ی ، دغدغه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.