فرماندارخاش گفت: بارش سنگین برف به میزان 30 تا 50 سانتی متر ارتباط مردم 122 روستای تابعه بخش نوک آباد این شهرستان و حاشیه تفتان را قطع کرد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان .، علیرضا شهرکی افزود: ریزش برف از عصر دوشنبه در منطقه تفتان و شهرستان خاش آغاز شد و تا دیشب ادامه داشت.

وی خاطرنشان کرد :خوشبختانه با تلاش اعضای ستاد مدیریت بحران این شهرستان بویژه راهداران و امدادگران جمعیت هلال احمر محور خاش به زاهدان بازگشایی شد اما ضرورت دارد که مردم و مسافران تجهیزات کافی گرمایشی سوخت مواد غذایی و نیز زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

علی کرد بخشدار نوک آباد نیز تصریح کرد: هم اکنون مردم روستاهای حوزه این بخش از جمله مناطق تمندان، ولان، سردریا، نرون، کوته، بیداستر، سنگان کوگناک، سینب، گروک، چاهک، کله شهتوت، چاه احمد، گوهر کوه، میرآباد و غیره به دلیل بارش سنگین برف و یخبندان شدید نیاز به امداد رسانی دارند.

وی بیان کرد: با تلاشهای اعضای ستاد مدییت بحران خاش شب گذشته بیش از 500 نفر از سرنشینان وسایط نقلیه حمل و نقل عمومی و شخصی در محلهای پیش بینی شده اسکان داده شدند و درهمین مدت بیش از 10سانحه رانندگی انحراف خودروهای سبک و سنگین از محورهای عبوری خاش به زاهدان رخ داد که خوشبختانه تلفات جانی نداشته است./ش

انتهای پیام/

برچسب ها: برف ، قطع ، ارتباط ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.