یک تحلیلگر سیاسی عراقی با انتقاد از حضور منافقین در عراق گفت: سرکردگان اگروهک تروریستی منافقین به علت عدم احترام به تصمیمات سازمان ملل برای خروج از کشور، مسئول جان اعضای گروهک خود هستند و مسئولیت افراد کشته شده نیز با آنها است. انتهای پیام/

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور)، "ابراهیم السراجی" تحلیلگر سیاسی عراق در مورد وضعیت گروهک تروریستی منافقین گفت: از دولت عراق انتظار داشتیم به شکایت‌هایی که علیه گروهک منافقین شده است رسیدگی کند.
 
السراجی با یادآوری جنایات منافقین در حق دو ملت ایران و عراق اظهار داشت: اخراج منافقین یک خواسته مردمی است زیرا این گروهک یک تشکیلات تروریستی است و تمایلی به حضور آن از سوی مردم وجود ندارد.
 
این کارشناس عراقی افزود: مردم عراق خواهان حفظ روابط حسنه با ایران هستند اما حضور مشکوک منافقین در کشور باعث تنش در روابط دو کشور خواهد شد.
 
السراجی با اشاره به پذیرش مسئولیت خروج این گروهک از عراق توسط سازمان ملل متحد گفت: هدف قرار گرفتن مقر این گروهک تروریستی با موشک دلیلی آشکار بر عدم تمایل عراقی‌ها برای ادامه ماندن آنهاست.
 
السراجی مسئولیت جان عناصر کشته شده گروهک در بغداد را متوجه سرکردگان منافقین دانست و خاطرنشان کرد: سرکردگان این گروهک تروریستی به علت عدم احترام به تصمیمات سازمان ملل برای خروج از کشور، مسئول جان اعضای گروهک خود هستند و مسئولیت افراد کشته شده نیز با آنها است.

انتهای پیام/
برچسب ها: منافقین ، عراق ، ایران ، روابط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار