استاندار تهران گفت: با توجه به مشکلاتی که به واسطه امکان قرار گرفتن عوارضی تهران ـ قم ایجاد می‌کند امید است هر چه سریع‌تر اقدامات لازم برای جابه‌جایی این عوارضی به مکان مناسب صورت پذیرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سید حسین هاشمی دقایقی پیش در نشست مشترک کمیته برنامه‌ریزی استان تهران در شهرستان ری پس از ارائه گزارش مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اظهار داشت: متأسفانه در اکثر سرانه‌ها و حوزه‌ها به مردم استان تهران ظلم شده است.

استاندار تهران با اشاره با اظهارنظرها در ارتباط با اینکه استان تهران از همه امکانات بهره‌مند است خاطرنشان کرد: در حوزه ورزش رتبه استان تهران در بین استان‌های کشور رتبه 31 را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: استان تهران در حوزه‌های مختلفی همچون بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، کتابخانه و ... نیز وضعیت شایسته‌ای ندارد و در قالب سرانه‌ها در جدول رده‌بندی در اواسط جدول در نیمه پایانی جدول قرار دارد.

هاشمی با اشاره به حجم بالای سفرها به شهرستان ری به ویژه در مناسبت‌های مهمی همچون سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و ... جابجایی عوارضی تهران ـ قم که در گلوگاه ورودی تهران قرار دارد را ضروری دانست و تأکید کرد: با توجه به مشکلاتی که به واسطه امکان قرار گرفتن عوارضی تهران ـ قم ایجاد می‌کند امید است هر چه سریع‌تر اقدامات لازم برای جابجایی این عوارضی به مکان مناسب صورت پذیرد.

این گزارش حاکی است از نشست مشترک کمیته برنامه‌ریزی استان تهران و شهرستان ری با حضور مدیران کل نهادها و ارگان‌های مختلف استان تهران و مسئولان ارشد شهرستان ری با حضور سیدحسین هاشمی استاندار تهران در سالن همایش‌های فرماندهی ویژه شهرستان ری برگزار شد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: عوارضی ، تهران ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.