قم/ نماینده مردم قم مجلس شورای اسلامی؛

مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل خوبی میان دولت و مجلس برقرار است و امیدواریم همه مسئولان درصدد رفع مشکلات اقتصادی مردم باشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، احمد امیرآبادی فراهانی در همایش ائمه جماعات که در آستان مقدس امامزاده جعفر علیه السلام برگزار شد اظهار کرد: وقف صدقه‌ای جاریه و سنتی حسنه و یکی از مهم ترین موضوعات اقتصاد اسلامی است.

وی تلاش در راستای احیای موقوفات در کنار حفظ آنها را در راستای حل بسیاری از مشکلات مسلمانان ضروری دانست و گفت: در این راستا، در مجلس شورای اسلامی در بودجه 92 و 93 چند بند در مورد وقف آورده شده است تا از این ظرفیت برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی و معیشتی نیازمندان بهره برد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با گرامیداشت دهه بصیرت خاطرنشان کرد: از 9 تا 19 دی به نام دهه بصیرت نامگذاری شده است؛ این دو روز نقاط عطفی در تاریخ انقلاب هستند و در این روزها مردم قم در دفاع از اسلام و مرجعیت دینی به خیابان‌ها آمدند؛ پیروزی انقلاب اسلامی از روز 19 دی کلید خورد و در 22 بهمن 57 به ثمر نشست.

امیرآبادی ادامه داد: باید در این زمینه به طور شفاف و کامل قضایای سال 88 و فتنه آن سال تشریح کرد؛ چراکه دست‌های شومی پشت صحنه بودند تا نظام اسلامی را به نابودی بکشانند، ولی حماسه 9 دی همه آنها را نقش بر آب کرد.

نماینده مجلس شورای اسلامی زمینه‌سازی برای ناامنی و اغتشاش را مرحله نخست فتنه دانست و تصریح کرد: در سال 88 فتنه‌انگیزان قصد داشتند اصل نظام اسلامی را نابود کنند؛ سر دادن شعارهایی همچون «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» در همین راستا بود.

وی با بیان این که در 9 دی ماه 88 مردم ایران در دفاع از ولایت و امامت به صحنه آمدند، خاطرنشان کرد: یکی از کارهای فتنه‌گران که قابل بخشش هم نیست این است که نگذاشتند ملت ایران از حضور میلیونی مردم در انتخابات آن سال امتیاز بگیرند.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در وضعیت حساسی به سر می‌برد گفت: در رابطه با مذاکرات هسته‌ای، علاوه بر حمایت از تیم مذاکره‌کننده باید موضوعاتی که به نظرمان می‌رسد را نیز گوشزد کنیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: از تیم مذاکره‌کننده می‌خواهیم با قدرت و صلابت برای دفاع از حقوق ملت ایران ایستادگی کند زیرا مردم ما نیز هیچ‌گاه اجازه ندادند دشمنان بر نظام اسلامی تسلط یابند.

وی در پایان گفت: تعامل خوبی میان دولت و مجلس برقرار است و امیدواریم همه مسئولان درصدد رفع مشکلات اقتصادی مردم باشند./ش

برچسب ها: قم ، مسئول ، رفع ، مشکل ، اقتصادی ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.