نخبگان جوان موسیقی کشورمان در قالب برنامه‌ای تلویزیونی با عنوان«بسته نگار» به تلویزیون می‌روند.

به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران(نای)، برنامه تلویزیونی«بسته نگار» که از نیمه اسفند ماه امسال تا پایان نوروز 1393 به روی آنتن می رود در ارتباط با نخبگان جوان موسیقی داخل کشور است.
 
این برنامه در 24 قسمت تهیه می شود و رضامهدوی که بیش از دو دهه سابقه برنامه سازی، سردبیری و کارشناسی برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی را در کارنامه خود دارد طرح و برنامه سازی«بسته نگار» را عهده دار است.
 
در این برنامه که ضبط آیتم های آن از این هفته آغاز خواهد شد علاوه بر نمایش فعالیت ها ودستاوردهای نخبگان جوان موسیقی کشورمان، گفتگوهایی نیز بصورت زنده در کنار دیگر بخش های تولیدی، نمایش داده می شود.
 
رضا مهدوی درباره نحوه شکل گیری برنامه«بسته نگار» می گوید: ایده ساخت برنامه«بسته نگار» از آنجا شکل گرفت که در تصور مردم و مسئولان واژه نخبه درعرصه های علم وصنعت مفهوم می یابد در صورتی که تمام رشته ها از جمله علوم انسانی و هنر را نیز شامل می شود. خوشبختانه چند سالی است بنیاد نخبگان هنری راه اندازی شده و فضای نوینی برای این عزیزان در شاخه هنر فراهم آورده شده است. ازاین رو لازم دیدیم فعلا در این برنامه، بسته موسیقایی را در اولویت قرار دهیم و در کنار گفت و شنود،  آثار و ایده ها و مراحل مراتب علمی و عملی شان را بسمع ونظر مردم هنر دوست برسانیم.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار