کمپانی دیزنی تصویر رسمی جدید و خلاصه داستان رسمی از یکی از ناشناخته اما مهمترین پروژه‌هایشان بنام محافظان کهکشان روانه فضای مجازی کرد.

 به گزارش حوزه سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از ام.ای.دی.بی؛ بنابر - چند روز گذشته کمپانی دیزنی  تصویر رسمی جدید و خلاصه داستان رسمی از یکی از ناشناخته اما مهمترین پروژه‌هایشان بنام محافظان کهکشان روانه فضای مجازی کردند.





 اگر یادتان باشد اوایل امسال طرحی هنری از این پروژه برایتان منتشر کردیم که شامل کارکترهای اصلی محافظان کهکشان  می‌شد و حالا این تصویر دقیقا متعلق به آن می‌باشد که می‌توانید بازیگران را با حالت گریم شخصیتشان مشاهده کنید.




 
مارول برای این فیلم آخرین دستاوردهایش را رو کرده و ستارگان زیادی را در این پروژه قرار داده، مابین تمام فیلمهایی که این کمپانی تابحال منتشر کرده محافظان کهکشان  ناشناخته ترین آنهاست که بله در فضا اتفاق خواهد افتاد و مرزی دارد که بسیار فراتر، فانتزی‌تر و عجیب‌تر از دنیای انتقامجویان می‌باشد، شاید همینکه بگوییم در فیلم محافظان کهکشان  یک درخت غول پیکر و راکون سخنگو وجود دارند برای اثبات حرفمان کافی باشد.





البته جاس ویدون برای انتقامجویان 2 نیز بسراغ شخصیتی همچون اسکارلت ویچ خواهد رفت که درون مایه‌ای جادویی و تاریک دارد که نشان می‌دهد مارول  حتی برای شخصیت‌های انتقامجویان که تاکنون براساس واقعیت جلو می‌رفتند کم کم چاشنی‌های دیگری مانند جادو را اضافه خواهد کرد، دلیل دیگر معرفی جادو در این دنیا برمی گردد به یکی دیگر از مهمترین پروژه های این کمپانی در آینده یعنی دکتر استرنج که قدرت های وی تماما جادویی هستند.

 

گفتنی است، فیلم محافظان کهکشان  در تاریخ ۱ آگوست ۲۰۱۴ اکران می شود.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.