مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 15، از برگزاری ویژه برنامه‌های سلامت همزمان با هفته ملی بسیج همگانی تغذیه در این منطقه خبر داد.

محمدرضا یاوری در گفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ گفت: برگزاری ویژه برنامه‌های سلامت در نواحی 8گانه منطقه 15 همزمان با هفته ملی بسیج همگانی تغذیه در دستور کار اداره سلامت شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح از 14 تا 20 دی ماه سال 92 در خانه‌های سلامت و مدارس محلات نواحی 8 گانه منطقه 15 در دست اجرا است.
 
یاوری با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: در این طرح ویژه برنامه‌های سلامت از 14 تا 21 دی ماه سالجاری در خانه‌های سلامت و مدارس محلات نواحی 8 گانه منطقه 15 با مشارکت و همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15، اداره سلامت شهرداری منطقه، آموزش و پرورش منطقه و مدیران خانه‌های سلامت این منطقه برگزار خواهد شد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی تغذیه سالم و استاندارد، آشنایی با مصرف صحیح نمک و روغن از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
یاوری در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 افزود: برگزاری همایش‌های ویژه هفته ملی بسیج همگانی تغذیه از 14 تا 21 دی ماه سال جاری در خانه‌های سلامت و مدارس منطقه 15 با موضوع تغذیه سالم، پیشگیری از بیماری‌های ناشی از مصرف نمک و روغن، رسانه و ترویج مصرف درست روغن و نمک، مدارس و کاهش مصرف نمک و روغن از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: تغذیه ، سلامت ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار