رییس هیات جودو مازندران گفت : با دعوت کادر فنی تیم ملی ، 2 مازندرانی به اردوی آماده سازی تیم ملی جودو در رده سنی بزرگسالان دعوت شدند .

مجتبی قدمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود اردوی تیم ملی بزرگسالان جودو برای آمادگی حضور در بازیهای آسیایی 2014 این چئون کره جنوبی ، از روز شنبه 14 دی ماه در سالن شهید کبکانیان تهران آغاز می شود.

وی بیان کرد : مسعود حسن زاده و ابراهیم قجر مازندرانی های دعوت شده به این اردو هستند که تلاش می کند با جلب نظر کادر فنی ، در فهرست جودوکاران اعزامی به این رقابت های معتبر قرار بگرند .

رییس هیات جودو مازندران به شرایط جودو در مازندران اشاره کرد و گفت : هم اکنون در جودو مازندران مربیان تحصیل کرده و دارای مدارک بالای مربیگری حضور دارد که به رغم امکانات اندک جودو استان ، موجب خلق نتایج درخشان و امیدبخشی در رقابت های مختلف شده اند .

قدمی افزود : در 17 شهر مازندران جودو به صورت فعال و با حضور مربیان متخصص تمرین داده می شود و در تلاش هستیم در دیگر شهرهای استان که تاکنون فعالیتی در این رشته نداشته اند ، جودو را راه اندازی کنیم .

وی گفت : ایجاد زیرساخت های لازم برای انجام حرفه ای این ورزش ، زمینه توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر این رشته در شهرهای مازندران را فراهم می کند .

وی بیان کرد : علاوه بر توجه به زیرساخت ها ، استعدادیابی از میان علاقمندان و افراد مستعد نیز در دستور کارز هیات قرار دارد که برای این کار ، گروهی از استعدادیابان پس از حضور در دوره های آموزشی استعدادیابی ، در مدارس و باشگاه های مختلف استان حضور خواهند یافت./ش .

انتهای پیام ///

برچسب ها: مازندران ، اردو ، جودو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.