سي و نهمين دوره مسابقات جودو رده سني جوانان قهرماني کشور با حضور 181 جودوکار از 31 استان سراسر کشور جمعه ششم ديماه به ميزباني سالن شهيد افراسيابي تهران برگزار شد.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، تيم جودو جوانان استان کردستان با 7 جودوکار در قالب 6 وزن در اين رقابت ها به روي تاتامي رفت و در پايان با کسب يک مدال ارزشمند نقره و 2 عنوان پنحم مشترک به کار خود پايان داد.
بر همين اساس در رقابت‌هاي " عادل ناصرآبادي " دلاور مرد اهل شهرستان مريوان وزن 100+ کيلوگرم با ارائه عملکردي درخشان به فينال اين مسابقات راه يافت و در نهايت تنها با اختلاف يک امتياز نتيجه را به حريف خود واگذار کرد و با افتخار و شايستگي به مقام نايب قهرماني کشور دست يافت.
همچنين در اوزان 55- کيلوگرم " محمد امجدي " و در 66- کيلوگرم " ميعاد نصرتي " عنوان پنجم مشترک اين اوزان را به دست آوردند.
در پايان اين رقابت‌ها تيم خراسان رضوي به مقام قهرماني دست يافت ، تيم قزوين عنوان نايب قهرماني را از آن خود کرد و تيم تهران در رتبه سوم ايستاد و کاپ اخلاق اين رقابت‌ها از سوي کميته فني مسابقات به تيم خوزستان اهدا شد.
گفتني است هدايت و مربيگري تيم جودو کردستان بر عهده بختيار کرداري بود و هيرش نوري مسئوليت سرپرستي تيم اعزامي کردستان به اين رقابت‌ها را بر عهده داشت./س
انتهای پیام/
برچسب ها: جودو ، قهرمانی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.