فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: در راس هرم نظام جمهوری اسلامی ایران ولایت با رهبری ارزشمند مقام معظم رهبری حاکم است وسیستم مدیریت از افرادی مومن و صادق تشکیل شده است.

سردار سیروس فتحی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با تاکید بر اهمیت مقوله انظباط در نیروی انتظامی گفت: لازمه هرکاری ایمان و تقدای الهی است و بعد از مسائل دینی انظباط در نهاد نیروی انتظامی مقوله ای مهم تلقی می شوداینگونه خدمت رسانی به مردم خیر دنیا و آخرت را برای ماموران و فعالان نیروی انتظامی به همراه دارد .

وی در مورد نقش نیروی انتظامی در سرعت دهی به انجام خدماتی مانند فرهنگی در جامعه تصریح کرد: با توجه به سرعت بخشی فعالیت نیروی انتظامی به بخش های مختلف فرهنگی و اجتماعی و غیره این نهاد باید هدفمند کار کند.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در ادامه این مطلب اضافه کرد: خدمت گذاری به مردم باید در اذهان ماموران این نهاد شکل بگیردو آنها باید در جریان قانونی و با احترام به حقوق مردم در حوزه انتظامی با اجرای درست قانون امنیت و آرامش رابرای شهر به همراه بیاورند .

سردار فتحی در پایان خاطر نشان کرد :در راس هرم نظام جمهوری اسلامی ایران ولایت با رهبری ارزشمند مقام معظم رهبری حاکم است وسیستم مدیریت از افرادی مومن و صادق تشکیل شده است و مسئولان کلان کشور تابع دستورات و پیرو راه پیامبرگرامی اسلام هستند زیرا حضرت محمد (ص)پیامبر نورو رحمت بودند و مکارم اخلاق را برای مسلمانان به ارمغان آوردند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.