رئیس رسانه ملی گفت: هر کس در رسانه اقدامی انجام دهد،‌ ماندگار است و اگر این کار خوب باشد برای سال‌ها و قرن‌ها تداوم می‌یابد، بنابراین کار خوب رسانه‌ای نوعی "وقف" است و پرونده همکاران رسانه با کار خوب رسانه‌ای بسته نمی‌شود.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران سیدعزت‌الله ضرغامی رئیس رسانه ملی در سخنانی در همایش «وقف و رسانه» گفت: هر کس در رسانه اقدامی انجام دهد ،‌ ماندگار است و اگر این کار خوب باشد برای سال‌ها و قرن‌ها تداوم می‌یابد، بنابراین کار خوب رسانه‌ای نوعی وقف است و پرونده همکاران رسانه با کار خوب رسانه‌ای بسته نمی‌شود.  
 
ضرغامی افزود: البته وقف هم رسانه‌ای تاثیرگذار و با نفوذ است.  
 
وی گفت: وقف عملی ارزشمند، عبادی، الهی،‌ انسانی، فردی و اجتماعی است که اگر به درستی تبیین شده و حوزه‌های جدید برای آن تعریف شود، می‌تواند در پیشرفت و تعالی جامعه بسیار موثر باشد.  
 
همچنین در پنجمین همایش «وقف و رسانه» در تالار وحدت از اصحاب رسانه فعال در حوزه وقف تقدیر شد.  
 
در این مراسم رئیس سازمان صدا و سیما و رئیس سازمان اوقاف وامور خیریه از تمبر یادبود همایش رونمایی کردند.  
 
معاونان برون‌‌مرزی و صدای صدا و سیما، حسینی بای از واحد مرکزی خبر، باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر شبکه پنج سیما، مدیر رادیو ایران، رئیس مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما، مدیر گروه معارف اسلامی شبکهم دو سیما، لطیفی کارگردان تلویزیون، مدیران عامل خبرگزاری‌های تسنیم، ایسنا، رسا، نسیم آنلاین و شبستان، دبیران اجتماعی خبرگزاری‌های فارس و ایکنا، سردبیر نشریه سرزمین من، خسروی، وبلاگ‌نویس در حوزه وقف، محمدی، فعال توسعه وقف در حوزه بین‌الملل از تقدیرشدگان اصحاب رسانه در حوزه وقف بودند.  
 
همچنین در این مراسم از خانواده مرحوم معتمدنژاد، پدر علم ارتباطات ایران تقدیر شد.  
 
انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار