سی‌ و چهارمین نشست افق رسانه با موضوع "امید" و با حضور برنامه‌سازان و مدیران سراسر کشور در سالن همایش‌های صدا وسیما برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران ، در این نشست رئیس رسانه ملی با اشاره به سرمایه‌گذاری وسیع استکبار برای ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی گفت: رسانه‌ها باید با بیان واقعیات و مبارزه با شایعات روح امید را در میان مردم زنده نگه دارند.

آقای ضرغامی موضوعاتی از قبیل آگاهی؛ رفاه، کار، خانواده، شادی، سلامت، قناعت، کارآمدی، معنویت، مهدویت و سرمایه اجتماعی را از عوامل موثر ایجاد امید در مردم دانست و بر ضرورت برنامه‌سازی هنرمندانه و باورپذیر بر اساس این عوامل تاکید کرد.

رئیس سازمان صدا و سیما، سیاه‌نمایی را از جمله راهبردهای دشمن دانست و گفت: نقد منصفانه و سازنده، نبایستی بهانه‌ای برای تخریب وزیرپا گذاشتن خدمات ارزنده دستگاه‌های نظام شود. مدیران رسانه ملی باید در برنامه‌های خود به این راهبرد اساسی توجه کامل داشته و فضای کشور را همچنان پرنشاط و امیدوار نگه دارند.

آقای ضرغامی با اشاره به سخنان بسیار مهم رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: آنچه که امروز ملت ایران را در دنیا سربلند و ممتاز کرده است؛ برخورداری از فرهنگ اسلامی و پافشاری بر حفظ ارزش‌ها و باورهای دینی است و سردمداران استکبار با قطع صدا و تصویر شبکه‌های جمهوری اسلامی بر روی 27 ماهواره جهانی؛ تلاش پرهزینه و بی حاصلی را برای جلوگیری از نفوذ و تاثیرگذاری فرهنگ انسان‌ساز انقلاب اسلامی در میان مردم جهان انجام می‌دهند.

رئیس رسانه ملی افزود: در صورت تامین اعتبارات لازم از سوی دولت؛ شبکه‌های موضوعی جدیدی را که مورد نیاز و اقبال جامعه است راه‌اندازی خواهد شد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار