سید عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما از ویژه "برنامه 90" و دست اندرکاران این برنامه برای پخش مراسم قرعه‌کشی جام جهانی فوتبال تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ در این هفته رادیو‌ و تلویزیون با رویدادهای مختلفی همراه بود. 

بنابراین گزارش؛ در مهمترین رویداد این هفته سیدعزت‌الله ضرغامی از رئیس شبکه سه سیما و دست‌اندرکاران این برنامه برای پخش مراسم قرعه‌کشی جام جهانی فوتبال تقدیر کرد. 

"برنامه 90" به مناسبت پخش مراسم قرعه‌کشی جام جهانی فوتبال 2014 رکورد دریافت پیامک را شکست دراین برنامه 6 میلیون و 400هزار پیامک از سوی مخاطبان دریافت شد. 

همچنین "جمشید مشایخی" بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از "لیونل مسی" بازیکن تیم آرژانتین بخاطر مطالبی که در فیس بوک وی قرار داده شده بود عذرخواهی کرد. 

در دیگر رویداد این هفته رادیو و تلویزیون، همزمان با هشتمین سالگرد شهادت اصحاب رسانه که با حضور خانواده معظم شهدا، قائم مقام، معاونان و مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما و برخی از مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد، 104 کبوتر به یاد شهدای اصحاب رسانه توسط فرزندان آنها آزاد شدند. 

انیمیشن سینمایی "سفر به سرزمین دور" به کارگردانی و نویسندگی ساسان پسیان بر اساس اقتباسی آزاد از منطق‌الطیر عطار از تولیدات مرکز پویا نمایی صبا آماده نمایش از شبکه پویا شده است.  
برنامه "چهل سالگی" رادیو نمایش که با اجرای "فرزاد حسنی" به روی آنتن می‌رود، این هفته میزبان "امین حیایی"، "نیما رئیسی"، "رامین ناصر نصیر" و "دانیال عبادی" بود. 

معاون صدا ضایعه درگذشت مادر بزرگوار "سعید توکل" تهیه کننده "جمعه ایرانی" و پیشکسوت رادیو را به او و خانواده محترمش تسلیت گفت. 



همچنین روابط عمومی صداوسیما با انتشار پیامی درگذشت مادر سردار شهید "محمد بروجردی" را تسلیت گفت. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار