رئيس سازمان صدا و سيما گفت: تفكر عاشورايي با بازتاب درست رسانه اي عزاداري هاي مردم حفظ مي‌شود.

به گزارش سرویس سیاسی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، سيد عزت الله ضرغامي در نشست شوراي معاونان رسانه ملي از تلاش متعهدانه همكاران اين سازمان در تعميق فرهنگ عاشورايي با توليد برنامه‌هاي متنوع و بازتاب مطلوب شور حماسي مردم در محرم، به ويژه روزهاي تاسوعا و عاشورا قدرداني كرد.

رئيس رسانه ملي گفت: دلدادگي عاشقان اباعبدالله الحسين (ع) در ايران و سراسر جهان در محرم،جلوه اي از ارادت خالصانه پيروان مكتب امام حسين (ع) به وجود ذيجود انسان هاي آگاهي است كه با اهداي جان خويش درس آزادگي و شرف به بشريت آموخته‌اند.

مهندس ضرغامي با مهم دانستن عمق بخشي به عزاداري‌ها، نقش رسانه ملي را در اين خصوص با اهميت و تاثير گذار دانست و افزود: بدون شك رسانه ملي در رونق و جهت‌دهي شور عاشورايي دلدادگان مكتب سرخ حسيني نقش بي بديلي دارد و تفكر عاشورايي با بازتاب درست رسانه‌اي عزاداري هاي مردم در محرم حفظ مي‌شود.

آقاي ضرغامي پخش مناسب مراسم عزاداري ها، همراه با نوآوري در شبكه‌هاي مختلف به همت همكاران رسانه ملي را شايسته قدرداني توصيف كرد و ضمن تشكر از همكاران خود در سراسر كشور، بازتاب تجمعات بزرگ و باشكوه در استان‌هاي مختلف را به بهترين شكل، نشان از توانمندي مراكز صدا و سيما در سازماندهي و بازتاب اين‌گونه مراسم دانست.

 عملكرد صدا و سيما در بازتاب وسيع دلدادگي عزاداران اباعبدالله الحسين (ع) در نقاط مختلف كشور و جهان ضمن قدرداني شخصيت‌هاي مختلف، ائمه جمعه و جماعات، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، هيئت هاي مذهبي و مخاطبان، موفق ارزيابي شده است.

رسانه ملي در دهه اول محرم امسال تلاش كرد علاوه بر پخش مراسم عزاداري و تجمعات پر شور مردم در شهرهاي مختلف، با توليد و پخش برنامه‌هاي مختلف به شناخت بيشتر فرهنگ عاشورايي به ويژه به جوانان، كمك كند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار